پیروزی قاطع تیم ملی والیبال ایران مقابل تونس

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در هفتمین روز رقابت های جام جهانی والیبال از ساعت 8:30 امروز پنج شنبه مقابل تونس صف آرایی کرد و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. این سومین پیروزی ملی پوشان ایران در جام جهانی است.

پیروزی قاطع تیم ملی والیبال ایران مقابل تونس

ایگور کولاکوویچ بازی را با ترکیب میلاد عبادی پور، مسعود غلامی، علی اصغر مجرد، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار، جواد کریمی و محمدرضا حضرت پور شروع کرد.

* ست نخست؛ 26 بر 24 به سود ایران

دو تیم ایران و تونس در ابتدای بازی برابر پیش رفتند و نخستین تایم استراحت فنی با نتیجه 8 بر 6 به سود ایران همراه شد. در ادامه ایران دو اختلاف امتیاز را تا نتیجه 15 بر 13 حفظ کرد اما تونس با کسب سه امتیاز متوالی دومین تایم استراحت فنی را با نتیجه 16 بر 15 پیروز پشت سرگذاشتند. با شروع بازی دو تیم بازی را برابر پیش بردند و در نهایت در یک بازی نزدیک ایران پیروز شد با نتیجه 26 بر 24 ست نخست را پیروز نزد سرمربی برود.

* ست دوم؛ 25 بر 17 به سود ایران

ایران از ابتدا اختلاف امتیاز خوبی را با دفاع زیبا ملی پوشان ایجاد کرد و نخستین تایم استراحت فنی را با نتیجه 8 بر 5 پیروز پشت سر گذاشت. رفته رفته تونس اختلاف امتیاز را کاهش داد و در سرویس عملکرد بهتری نشان داد تا دومین تایم استراحت فنی با نتیجه 16 بر 14 به سود ایران همراه شود. شاگردان جوان ایگور کولاکوویچ در شروع بازی کنترل را در دست گرفتند و با ایجاد اختلاف 8 امتیازی با نتیجه 25 بر 17 ست دوم را نیز پیروز پشت سر گذاشتند.

* ست سوم؛ 25 بر 22 به سود ایران

ملی پوشان ایران بازی خوب در ست دوم را ادامه و با ایجاد اختلاف امتیاز 3 نخستین تایم استراحت فنی را با نتیجه 8 بر 5 پیروز نزد کولاکوویچ رفتند. نمایش خوب ایران در سرویس، دفاع و مهار حمزه ناگا باعث شد دومین تایم استراحت فنی نیز با برتری 16 بر 11 ایران همراه شود. بازی سرعتی ایران نتیجه داشت و در نهایت این ست با برتری 25 بر 22 ملی پوشان همراه شد.

تیم ملی ایران فردا از ساعت 5:30 مقابل آرژانتین قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگاران، روسیه با 6 قهرمانی به همراه برزیل و آمریکا با دو مدال طلا پرافتخارترین تیم های جام جهانی والیبال هستند. همچنین تیم های کوبا، ایتالیا و آلمان نیز هر کدام یک قهرمانی در جام جهانی والیبال دارند.

سعید معروف، جواد کریمی، امیر غفور، پوریا یلی، پوریا فیاضی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، علی شفیعی، مسعود غلامی، علی اصغر مجرد، محمدرضا حضرت پور و محمدرضا مؤذن 13 بازیکن ایران در چهاردهمین دوره مسابقات جام جهانی هستند. سید محمد موسوی بزرگ ترین غایب ایران در این مسابقات است که به دلیل خستگی و مسائل شخصی با موافقت ایگور کولاکوویچ در این مسابقات حضور ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2920

به "پیروزی قاطع تیم ملی والیبال ایران مقابل تونس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی قاطع تیم ملی والیبال ایران مقابل تونس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید