مکاتبه وزارت ورزش برای معین تکلیف مدیران بازنشسته

به گزارش مجله پریها، وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به روسای فدراسیون ها و مدیران ادارات کل ورزش استان ها و هیات های ورزشی بازنشسته خواست تا نسبت به معین تکلیف وضعیت شان اقدام نمایند.

مکاتبه وزارت ورزش برای معین تکلیف مدیران بازنشسته

به گزارش خبرنگاران ، وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به روسای فدراسیون ها و مدیران ادارات کل ورزش استان ها و هیات های ورزشی بازنشسته خواست تا نسبت به معین تکلیف وضعیت شان اقدام نمایند.

پس از نهایی شدن تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگی و لزوم اجرایی شدن آن تا 28 آبان ، وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه ای رسمی به تمامی مدیران ادارات کل ورزش و جوانان استان های بازنشسته، روسای فدراسیون ها و نیروهای ستادی وزارت ورزش و جوانان مشمول این قانون از آنها خواسته است تا سریعا نسبت به معین تکلیف خود اقدام نمایند.

براساس اعلام وزیر ورزش و جوانان، قانون منع به کارگیری بازنشسته ها به صورت کامل در کلیه سطوح ورزش و جوانان اجرا خواهد شد و همه افراد مشمول این قانون ملزم به تمکین از آن هستند.

در این ابلاغیه از 12 تا 13 رئیس فدراسیون و همچنین تمام مدیرانی که در ورزش کشور فعال هستند اما شامل قانون بازنشستگی می شوند خواسته گردیده تا در مهلت مقرر نسبت به معین تکلیف وضعیت خود از جمله استعفا یا ارائه مشمولیت های خاص مدنظر قانون اقدام نمایند.

تغییرات جدید اعمال گردیده در قانون بازنشستگی که به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسید، در راستای تغییر نسل در مدیریت بخش های مختلف کشور تنظیم و ابلاغ گردیده و همه نهادهای بازرسی، قضایی و نظارتی نیز بر اجرای آن نظارت دارند.

حالا باید دید طی روزهای آینده این مدیران چه واکنشی به این نامه و ابلاغ های اجرا شده خواهند داشت.

4، 280

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1402

به "مکاتبه وزارت ورزش برای معین تکلیف مدیران بازنشسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکاتبه وزارت ورزش برای معین تکلیف مدیران بازنشسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید