از ناامنی گوگل چین تا ماجرای نامگذاری آیفون های جدید

به گزارش مجله پریها، گزارش ها حکایت از آن دارند که گوگل چین اقدام به سرقت اطلاعات کاربران می نماید. این موضوع باعث ابراز نگرانی بسیاری از کارمندان شرکت گوگل گردیده است.

از ناامنی گوگل چین تا ماجرای نامگذاری آیفون های جدید

پس از آیفون XS، شرکت اپل همچنان با مشکل نامگذاری آیفون 2019 روبرو است. طی روزهای گذشته مدل های آیفون جدید XS، XR و XS Max به بازار موبایل معرفی شدند اما به نظر می رسد مشکل نام گذاری کماکان ادامه دارد.

مترجم هوشمند موسوم به AI Pocket محصولی ویژه برای کاربرانی است که سفرهای خارجی پر تعدادی دارند و مایلند در هر نقطه از جهان به زبان محلی سخن بگویند.

گروهی از تحلیلگران اقتصادی معتقند گرچه دونالد ترامپ طی ماه های اخیر حملاتی کوبنده علیه آمازون ترتیب داد، اما واقعیت این است که اقتصاد ایالات متحده به شرکت جف بیزوس نیازمند است.

طرح های مفهومی بی ام دبلیو جدید رونمایی گردیده و این طرح ها چشم ها را به خود خیره نموده اند. اما این خودرو هوشمند چه ویژگی هایی دارد؟

آنالیز های گروهی از پژوهشگران نشان داده که بازی فورتنایت می تواند زمینه ساز طلاق بسیاری از افراد گردد. این موضوع عجیب موجی از حیرت را به علاقه مندان بازی های کامپیوتری تزریق نموده است.

نمودار و الگوهای مصرف خریداران برند اپل نشان می دهد نرخ خرید آیفون های جدید نسبت به سال های گذشته روندی نزولی طی نموده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 460

به "از ناامنی گوگل چین تا ماجرای نامگذاری آیفون های جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ناامنی گوگل چین تا ماجرای نامگذاری آیفون های جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید