مسیگر: فکر نمی کردیم قهرمان جام بین قاره ای شویم

به گزارش مجله پریها، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: در خوشبینانه ترین حالت تصور نمی کردیم قهرمان جام بین قاره ای شویم.

مسیگر: فکر نمی کردیم قهرمان جام بین قاره ای شویم

مسلم مسیگر بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران،گفت: در حالی که فکر نمی کردیم تا در خوشبینانه ترین حالت ممکن به قهرمانی جام بین قاره ای فوتبال ساحلی دست یابیم اما در این مسابقات حاضر گردیده و به این عنوان ارزشمند رسیدیم.

مسیگر ادامه داد: بیش از 50 درصد شاکله تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان نسبت به سال های گذشته تغییر نموده و بازیکنان کم تجربه و جوان اما با استعدادی به این تیم اضافه گردیده اند. بازیکنان جوان تیم ملی کشورمان همچنین توانستند بیشتر از حد انتظار در جام بین قاره ای ظاهر شوند و به همه ثابت کردند که چه کارها و شگفتی هایی را می توانند انجام دهند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت:آن ها همچنین ثابت کردند که هیچ کم و کسری نسبت به سایر بازیکنان با تجربه تیم ملی فوتبال ساحلی ندارند و می توانند عملکرد خوبی داشته باشند. همین موضوع تثبیت می نماید که ما از چه لیگ فوتبال ساحلی پویایی بهره مند هستیم.آینده فوتبال ساحلی کشورمان در انتظار این بازیکنان خواهد بود.

ما نشان دادیم که چه پیشرفت بزرگی داشته ایم

مسیگر درباره با پیروزی های تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: ما از روز اول مسابقات با برنامه عمل کردیم و در مسیر پیشرفت و موفقیت گام نهادیم. تیم ملی روسیه را نیز در حالی 2 بار شکست دادیم که آن ها توانستنه بودند برزیل، تیم اول فوتبال ساحلی را شکست دهند.با این حال ما توانستیم روسیه را شکست دهیم و نشان دهیم که چه پیشرفت بزرگی داشته ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آبان 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 880

به "مسیگر: فکر نمی کردیم قهرمان جام بین قاره ای شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیگر: فکر نمی کردیم قهرمان جام بین قاره ای شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید