مسابقات آمادگی جسمانی گناوه برگزار شد

به گزارش مجله پریها، رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان گناوه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: گسترش ورزش های همگانی در شهرستان گناوه هدف اصلی، غایی و نهایی ماست و به طور ویژه پیگیر این مهم هستیم.

مسابقات آمادگی جسمانی گناوه برگزار شد

کرامت الله شولی فرد گفت: برای تحقق این امر در این هیئت مسئولان جدید کمیته های مختلف هیئت ورزش های همگانی به تازگی مشخص و معرفی شدند.

شولی‌فرد اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در ماه های پیش رو تا پایان سال کارنامه موفق تری نسبت به سال گذشته از خود بر جای بگذاریم و بدانیم که همه شهروندان باید خود را به نوعی در امر ورزش همگانی سهیم بدانند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی شهرستان گناوه افزود: مسابقات آمادگی جسمانی در قالب و هفته سوم المپیاد درون شهرستانی در 6 رده سنی در سالن ورزشی حوادث با اجرای کروکی مسابقات استانی برگزار شد.

شولی فرد تصریح کرد: نفرات نخست شش رده سنی به ترتیب در رده اول فاطمه آزاد، در رده دوم روح انگیز زارعی، در رده سوم اکرم شهمرادی، در رده چهارم اعظم تباشیر، در رده پنجم لیلا جلالپور و در رده ششم نیز بانو مهین قادری هستند.

وی با اشاره به داوران این رویداد ورزشی بیان کرد: داوری مسابقات آمادگی جسمانی شهرستان گناوه نیز توسط خانم پریسا طاهری سرداور، خانم راضیه موسایی داور انجام شد وو ناظر مسابقات نیز خانم خدیجه دشتی بود.

شولی فرد خاطرنشان کرد: المپیاد درون شهرستانی در رشته های مختلف ورزش همگانی در سطح شهرستان در دو روز پایان هفته برگزار می شود و برگزیدگان آن در المپیاد استانی در مهرماه شرکت خواهند کرد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان گناوه گفت: فریزبی، یوگا، شنا، آمادگی جسمانی، کراس فیت، ایروبیک، دژابال، مسابقات خانوادگی پنالتی و طناب زنی در دو بخش بانوان و آقایان رشته های المپیاد درون شهرستانی هستند.

در آئین پایانی مسابقات آمادگی جسمانی شهرستان گناوه از طرف هیئت همگانی به نفرات برتر و همچنین به همه شرکت کنندگان هدایای توسط رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان گناوه اهدا شد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 227

به "مسابقات آمادگی جسمانی گناوه برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات آمادگی جسمانی گناوه برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید