محصول جدید ویوو، گوشی با قیمتی مناسب

به گزارش مجله پریها، Y93، گوشی جدید ویوو، با باتری بزرگ و قیمت مناسب رونمایی شد. این تلفن هوشمند دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 439 است.

محصول جدید ویوو، گوشی با قیمتی مناسب

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ شرکت ویوو از گوشی جدید خود به نام Y93 رونمایی نموده است. این دستگاه جایگزین ویوو Y83 است. این دستگاه اولین گوشی تلفن هوشمند است که دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 439 که بر روی فرآیند FinFET 12 نانومتر ساخته گردیده است. در ماه ژوئن شرکت کوالکام از این پردازنده رونمایی کرد.

این تلفن همراه دارای یک باتری بزرگ است که این به معنی مدت شارژ بالاتر است. این اسمارت فون از نمایشگر 6.2 اینچی با برش نمایشگر قطره ای بهره می برد. درضمن Y93 دارای دوربین دوگانه است. Vivo Y93 دارای یک LCD به اندازه 6.2 اینچ با وضوح +HD و نسبت 19: 9 است.

در این گوشی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه وجود دارد. چیپ ست جدید با هشت هسته Cortex-A53 با سرعت 1.95 GHz و Adreno 505 GPU عرضه می گردد. این چیپ ست دوربین تا کیفیت 21 مگاپیکسلی را پشتیبانی می نماید، اما گوشی Y93 دارای دو دوربین 13 و 2 مگاپیسکلی در پشت است. دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیسکل است و با تکنولوژی تشخیص چهره می آید. اگر می خواهید از گوشی خود به صورت هوشمند محافظت کنید باید این قسمت را فعال کنید زیرا این تلفن قفل اثر انگشت را پشتیبانی نمی نماید.

همان طور که همه دستگاه های جدید ویوو با دستیار صوتی Jovi همراه هستند،Y93 نیز از این امکان پشتیبانی می نماید. این بخشی از سیستم عامل FunTouch است که بر اساس Android Oreo 8.1 است. باتری دارای ظرفیت 4،030 میلی آمپر است که دارای یک پورت میکرو USB است.

این گوشی دو سیم کارته است. همچنین دارای بلوتوث نسخه 5 و Wi-Fi AC است. چیپ ست سرعت LTE را به 150/75 مگابایت بر ثانیه محدود می نماید. Vivo Y93 با قیمت حدود 215 دلار / 190 یورو در بازار به فروش می رسد. این تلفن هوشمند در رنگ های سیاه و قرمز وجود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آبان 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 795

به "محصول جدید ویوو، گوشی با قیمتی مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصول جدید ویوو، گوشی با قیمتی مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید