مترو به نمایشگاه بین المللی تهران می رسد

به گزارش مجله پریها، خط 10 مترو تهران که به طول 41 کیلومتر از محدوده بزرگراه شهید باقری آغاز می گردد، با عبور از محدوده بزرگراه های صدر و نیایش، به ایستگاه نمایشگاه بین المللی خواهد رسید.

مترو به نمایشگاه بین المللی تهران می رسد

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه با بیان این خبر گفت: هدف شهرداری تهران این است که با همکاری سایر دست اندرکاران از جمله دولت و شورای اسلامی شهر تهران شبکه مترو را تکمیل کند. مذاکراتی با مسئولان شهرداری و شورای شهر اسلامی آغاز شده است تا برای ایجاد دسترسی مناسب شهروندان محله های ولنجک، زعفرانیه و پارک وی و همچنین ارائه تسهیلات حمل ونقلی مطلوب به بازدیدکنندگان نمایشگاه، در این بخش از منطقه یک، ایستگاه مترو ساخته گردد.

علی امام اضافه نمود: صنعت حمل ونقل ریلی از صنایع بسیار مهم و رو به رشد به شمار می آید که در این میان مترو به خاطر سرعت بالا و کم هزینه بودن از صندلی ویژه ای برخوردار است. اکنون 7 خط ریلی در تهران در حال خدمت رسانی به شهروندان است و برای توسعه آن 4 خط دیگر نیز برای تهران طراحی شده است. با آغاز عملیات ساخت ایستگاه مترو در محدوده نمایشگاه بین المللی، اهالی غرب منطقه یک نیز به مترو دسترسی خواهند یافت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2681

به "مترو به نمایشگاه بین المللی تهران می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مترو به نمایشگاه بین المللی تهران می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید