ماجرای توییت جدید ایلان ماسک چیست؟ ، سودای فراوری مگا روبات های نظامی به حقیقت تبدیل می گردد

به گزارش مجله پریها، ایلان ماسک اعلام نموده که تصمیم دارد هر چه سریعتر اقدام به فراوری یک روبات کند. مدت ها است که ایلان ماسک در خصوص علاقه خود به فراوری روبات ها صحبت می نماید اما اکنون به شکل جدی پیگیر اجرایی کردن این ایده افتاده است.

ماجرای توییت جدید ایلان ماسک چیست؟ ، سودای فراوری مگا روبات های نظامی به حقیقت تبدیل می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از گیزمودو، ایلان ماسک اعلام نموده که اکنون وقت فراوری روبات های غول پیکر است. این مگاروبات ها که اغلب با الگو از کاراکترهای فیلمهای ژاپنی ساخته می شوند به رویای جدید مدیرعامل تسلا تبدیل گردیده اند.

بر همین اساس است که ایلان ماسک در مورد عشق و علاقه خود به یک فیلم انیمیشینی که در سال 2016 فراوری گردیده توییت زد و گفت که دوست دارد هر چه زودتر ایده ای مشابه با این فیلم را به مرحله عملی دربیاورد.

در حالی که دولت ها در سراسر جهان سالانه صدها میلیارد دلار در برنامه های سلاح و دفاع هوشمند صرف می نمایند هنوز هیچ دولتی از روبات های غول پیکر برای سیستم های دفاعی خود استفاده ننموده است.

اگرچه ماسک هنوز به طور جدی در مورد ابعاد پروژه ای که در ذهن دارد صحبت ننموده است، اما به نظر می رسد ایده وی به زودی عملی می گردد.

البته نمی توان فراموش کرد که ماسک پیش از عملی کردن این نوع ایده ها بهتر است به عملی شدن ایده هایی مهم تر مثل توسعه پرونده های بورینگ و البته تونل زیرزمینی لوس آنجلس فکر کند. ماسک در ماه سپتامبر گفت: شرکت بورینگ که یک شرکت تابعه است، بدون هیچ آمادگی قبلی و مثل یک شوخی آغاز به کار کرد.اما اکنون شرکت بورینگ یک پروژه تونلی عظیم برای شهر لس آنجلس با هدف کاهش ترافیک در دست دارد.

البته همه توییت های ایلان ماسک هم با ارزش و مثبت نیستند. فراموش نکنیم که ماسک مدتی پیش با چند توییت بی مهابا موجب شد کمیسیون اوراق بهادار وی را احضار کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 677

به "ماجرای توییت جدید ایلان ماسک چیست؟ ، سودای فراوری مگا روبات های نظامی به حقیقت تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای توییت جدید ایلان ماسک چیست؟ ، سودای فراوری مگا روبات های نظامی به حقیقت تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید