لیگ دسته اول فوتبال، آلومینیوم با تحمیل اولین شکست به گل گهر به رده دوم رسید، خونه به خونه باخت، اکسین باز هم نبرد!

به گزارش مجله پریها، روز دوم از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با پیروزی تیم های استقلال جنوب و آلومینیوم اراک و تساوی در یک دیدار دیگر پیگیری شد.

لیگ دسته اول فوتبال، آلومینیوم با تحمیل اولین شکست به گل گهر به رده دوم رسید، خونه به خونه باخت، اکسین باز هم نبرد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور امروز (یکشنبه) با انجام سه دیدار در شهرهای بابل، اراک و ارومیه پیگیری شد که نتایج این مسابقات به توضیح زیر است:

خونه به خونه بابل صفر - استقلال جنوب تهران یکگل: محمد اوسانی (62) شاگردان فرهاد کاظمی با برتری در این مسابقه هفت امتیازی شدند و به رده هفتم جدول لیگ دسته اول صعود کردند. تیم خونه به خونه نیز همچنان بدون پیروزی و با یک امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

آلومینیوم اراک 2 - گل گهر سیرجان یکگل ها: حجت اسلامی (17) و علی خسرونژاد (25) برای آلومینیوم و پیمان رنجبری (50) برای گل گهر تیم آلومینیوم با تحمیل اولین شکست به تیم گل گهر 10 امتیازی شد و به رده دوم جدول رسید. شاگردان بگوویچ هم با وجود شکست به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به آلومینیوم اراک، همچنان در صدر جدول باقی ماندند.

نود ارومیه صفر- اکسین البرز صفر شاگردان کمالوند پس از شکست هفته گذشته مقابل مس کرمان، این هفته نیز از کسب پیروزی باز مانده و در صندلی سوم جدول باقی ماندند.

جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1320

به "لیگ دسته اول فوتبال، آلومینیوم با تحمیل اولین شکست به گل گهر به رده دوم رسید، خونه به خونه باخت، اکسین باز هم نبرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ دسته اول فوتبال، آلومینیوم با تحمیل اولین شکست به گل گهر به رده دوم رسید، خونه به خونه باخت، اکسین باز هم نبرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید