لیونل مسی بالاتر از سارکوزی و برلوسکنی!

به گزارش مجله پریها، صدها میلیون طرفدار فوتبال در سراسر دنیا وجود دارند که خیلی هایشان عقیده دارند لیونل مسی، بهترین بازیکن نسل خودش است.

لیونل مسی بالاتر از سارکوزی و برلوسکنی!

مجله امریکایی تایم که به روال گذشته رای گیری سنتی برای انتخاب چهره سال میلادی جاری را آغاز نموده، نام ستاره آرژانتینی را هم بین کاندیداهایش قرار داده است و جالب اینکه طرفداران مسی تا اینجا برای او سنگ تمام گذاشته اند. لئو در حال حاضر بین 32 نفر برتر این فهرست در صندلی سیزدهم قرار گرفته است. جالب اینکه آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، سیلویو برلوسکنی، رئیس جمهور مستعفی ایتالیا، نیکلا سارکوزی، مرد اول کاخ الیزه، و چارلی شین، بازیگر محبوب هالیوودی، بعد از او هستند.

باوجود باراک اوباما و از همه مهم تر استیو جابز که شانس زیادی برای انتخاب به عنوان چهره سال 2011 را دارد، احتمال اینکه این بار عکس مسی روی کاور تایم برود کم است. البته در فهرست کاندیداهای اولیه نام سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستر یونایتد، هم بود که بعد از رای گیری اولیه در بین 204 نفر، رد رده صد و بیست و هفتم ایستاد. سیستم رای گیری تایم در دور دوم به این شکل است که در پروفایل 32 کاندیدای اول، گزینه بله و خیر وجود دارد و هرکس باید به این پرسش که آیا ]...[ باید به عنوان چهره سال 2011 تایم انتخاب بشود؟ جواب بدهد. یک دلیل دیگر بر محبوبیت مسی این است که این ستاره بعد از جنبش وال استریت، با 25414 رای بیشترین جواب های بله را به دست آورده و از این لحاظ در رتبه دوم است. سال گذشته مارک زوکربرگ بنیانگذار فیس بوک به عنوان چهره سال 2010 انتخاب شده بود.

پروفایل:

در صفحه معرفی کاندیداها، تایم درباره مسی نوشته است: باوجود اینکه لیونل مسی برخلاف هموطنش دیگو مارادونا، هنوز جام دنیای ای نبرده اما در 24 سالگی هنوز هم شانس زیادی برای این کار دارد. با این حال برای آنهایی که بازی هایش را در تیم با شگاهی بارسلونا دنبال می نمایند، این موضوع اهمیت بسیاری ندارد. مسی همراه بارسلونا بارها و بارها عناوین قهرمانی مثل لالیگاهای پیاپی و لیگ قهرمانان را در کارنامه دارد. او در 286 بازی اش برای این تیم بیش از 200 گل به ثمر رسانده است و در زمین به جادوگر شهرت دارد. در طول این سال ها مسی به مشهورترین چهره ورزشی دنیا تبدیل شده است. او نه تنها در زمین که در تجارت خارج از زمین هم یکی از پیروز ترین هاست. شهرتو محبوبیت مسی تا جایی است که بسیاری از بچه ها آمریکایی امروز پیراهن بارسلونا با نام مسی را می پوشند. اگر شما هم از طرفداران ستاره آرژانتینی بارسا هستید می توانید به این آدرس اینترنتی بروید و به او رای بدهید (البته اگر فکر می کنید او شایستگی رفتن روی کاور تایم را ندارد هم می توانید به جای گزینه بله، گزینه خیر را انتخاب کنید).

http:www.time.com/time/specials/packages/article/0,28804,2098471-2098472-2098473,00.html

منبع: روزنامه تماشا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

منبع: برترین ها
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2804

به "لیونل مسی بالاتر از سارکوزی و برلوسکنی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیونل مسی بالاتر از سارکوزی و برلوسکنی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید