لیدی گاگا می تواند در اسکار هت تریک کند

به گزارش مجله پریها، فیلم ستاره ای متولد گردیده است به دنبال این است که در بخش بهترین ترانه اریجینال اسکار سال جاری با ارائه سه قطعه از لیدی گاگا پیروز میدان گردد. بنظر می رسد پخش کننده فیلم یعنی کمپانی برادران وارنر سه ترانه Shallow (کم عمق)، Ill Never Love Again (هیچ گاه دوباره عاشق نمی شوم) و Always Remember Us This Way (همیشه ما را همین طور به یاد بیاور) را در بخش بهترین ترانه نود و یکمین جایزه اسکار ثبت نموده است.

لیدی گاگا می تواند در اسکار هت تریک کند

قوانین اسکار می گوید که تنها دو ترانه از یک فیلم می توانند در بخش بهترین ترانه نامزد شوند درنتیجه کمپانی برادران وارنر با ارائه سه ترانه می خواهند شانس شان را در این بخش به حداکثر برسانند.

اسکار بهترین ترانه اریجینال به آهنگسازی که پشت هر قطعه واقع شده است اهدا می گردد که اوضاع را برای لیدی گاگا عالی می نماید. این موزیسین آهنگساز هر سه قطعه فیلم ستاره ای متولد می گردد است که به اسکار ارائه گردیده اند. اگر دو تا از آهنگ هایی که کمپانی برادران وارنر به اسکار ارائه داده اند در این بخش نامزد شوند، آن وقت لیدی گاگا هت تریک می نماید و نامزد دریافت سه جایزه اسکار می گردد. چون همین حالا هم او یکی از پیشگامان نامزدی اسکار در بخش بهترین بازیگر زن است. آخرین فیلمی که در بخش بهترین ترانه موفق شد دو نامزدی اسکار به دست آورد لالالند (2016) بود که هم برای قطعه City of Stars (شهر ستاره ها) و هم Audition (آزمون خوانندگی) نامزد دریافت جایزه اسکار شد که در نهایت هم برای قطعه شهر ستاره ها اسکار را به خانه برد.

لیدی گاگا در نوشتن متن ترانه هر سه قطعه هم مشارکت داشته است. در قطعه هیچ گاه دوباره عاشق نمی شوم او به تنهایی اجرا می نماید اما در دو قطعه دیگر با بردلی کوپر همخوانی دارد. بنظر می آید قطعه shallow بیشتر از دو قطعه دیگر در حال حاضر شانس پیشتازی دارد. در صفحه رسمی یوتیوب لیدی گاگا این قطعه بیش از 50 میلیون بار در عرض کمتر از یک ماه که آنلاین گردیده، بازدید داشته است.

در بیلبورد پرفروش های موسیقی هم این قطعه برای دومین هفته متوالی صدرنشین بوده است. این قطعه موسیقی در عرض دو هفته 143 هزار نسخه فروخته است و از هفته اولش فقط 38 درصد افت فروش داشته است. وضعیت فیلم ستاره ای متولد گردیده است هم در گیشه تقریبا مشابه است و در سومین هفته اکرانش فقط 32 درصد افت فروش داشته است.

ستاره ای متولد گردیده است داستان یک زن جوان مشتاق موسیقی است که یک موزیسین کهنه کار عاشق اش می گردد و به او کمک می نماید تا به قله موفقیت برسد در حالی که رشد یکی از آنها زوال دیگری را در پی دارد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 آبان 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 744

به "لیدی گاگا می تواند در اسکار هت تریک کند" امتیاز دهید

1 کاربر به "لیدی گاگا می تواند در اسکار هت تریک کند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیدی گاگا می تواند در اسکار هت تریک کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید