لزوم نگاه ویژه کمیسیون تلفیق به طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش مجله پریها، جمشید تقی زاده در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به درخواست های مسئولان شهرستان دلفان در راستای برطرف مسائل بازنشستگان و موافقت و تامین اعتبار برای ساخت خانه امید این شهرستان، گفت: با توجه به وضعیت منطقه و پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ساخت خانه امید در دلفان کلید خواهد خورد و مسئولان شهرستان می بایست در اسرع وقت نسبت به تامین زمین و مقدمات اولیه آن اقدام نمایند تا بین یک سال تا 18 ماه ساخته گردد.

لزوم نگاه ویژه کمیسیون تلفیق به طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان

اختصاص تسهیلات کم بهره به بازنشستگان دلفان

وی همچنین یکی از خواسته های نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس را اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات 50 میلیون ریالی به بازنشستگان با سود کم بهره بود که در این تریبون قول خواهم داد که این اعتبار در اسرع وقت به این شهرستان اختصاص یابد.

رئیس صندوق بازنشستگی کشور با اشاره به مسائل فراوان بازنشستگان در کشور، گفت: این قشر زحمت کش جامعه با مسائل مختلفی دست و پنجه نرم می نمایند و ما نیز با تمام توان خود در برطرف مسائل این عزیزان پای کار هستیم و نمونه آن را در کمیسیون تلفیق با کوشش نمایندگان عضو کمیسیون به ویژه نماینده مردم دلفان و سلسله 15 هزار میلیارد تومان اعتبار برای صندوق حمایت کردند.

تقی زاده با اشاره به اینکه 32 هزار و 700 نفر بیماری خاص در بین بازنشستگان وجود دارد، گفت: احساس بنده این است که باید به بیماری های خاص آن هم در بین بازنشستگان عزیز که عمر خود را با کوشش و زحمت گذرانده اند و اینک باید به استراحت و آرامش برسند، باید توجه ویژه ای، داشته باشیم و مسائل درمانی این عزیزان را حل کنیم.

لزوم نگاه ویژه کمیسیون تلفیق مجلس به طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان

وی با اشاره به تامین و فراهم کردن زمینه امید به زندگی در بین بازنشستگان، اضافه نمود: این صندوق تمام کوشش خود را در راستای مقدمات سفرهای، زیارتی، سیاحتی و تفریحی بازنشستگان را به کار می برد و در آینده نزدیک عملی می گردد.

رئیس صندوق بازنشستگی کشور به طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان اشاره نمود و اضافه نمود: این موضوع در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مطرح شد و اغلب نمایندگان به ویژه نماینده مردم دلفان و سلسله دفاع جانانه ای داشتند و نگاه ویژه ای به حل مسائل بازنشستگان داشتند.

تقی زاده ا اشاره به کاهش، قدرت خرید بازنشستگان از نمایندگان مجلس خواست در کمیسیون تلفیق با نگاه مثبت طرح همسان سازی حقوق این قشر از جامعه نهایی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2148

به "لزوم نگاه ویژه کمیسیون تلفیق به طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم نگاه ویژه کمیسیون تلفیق به طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید