تور دبی ارزان: قرقاش: امارات در پی برترین روابط با ایران است

به گزارش مجله پریها، خبرگزاری خبرنگاران- انور قرقاش مشاور رئیس امارات متحده عربی در امور دیپلماتیک پنجشنبه شب در سخنانی گفت که این کشور در پی برترین روابط با ایران است.

تور دبی ارزان: قرقاش: امارات در پی برترین روابط با ایران است

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از ایرنا، قرقاش در بخشی از صحبت هایش در نشستی با عنوان امنیت و ثبات در دنیا در حال تغییر ما، از نگاه امارات گفت: با توجه به تحولات منطقه، باید با کشورهایی که سیاست ها و دیدگاه های متفاوتی دارند، با تکیه بر مشترکات و تقویت آن و بدون تمرکز بر موارد اختلاف، امور را عاقلانه و منطقی مدیریت کنیم.

وی اضافه نمود: ما ایران را به عنوان یک همسایه می بینیم بنابراین در پی ایجاد برترین روابط با آن هستیم.

مشاور رئیس امارات متحده عربی افزود: ما بعلاوه ترکیه را به عنوان یک شریک در جستجوی مشترک خود برای رفاه می بینیم و به حمایت از منظره توافق ابراهیمی ادامه می دهیم.

قرقاش در ادامه گفت: امارات در آسیب رساندن به هیچ یک از همسایگان خود به ویژه ایران، طرف یا شریک نخواهد بود و ما همواره به دیپلماسی، گفت وگو و همکاری مالی متوسل خواهیم شد.

وی اضافه نمود: ما باید مفاهیمی را ایجاد کنیم که به ثبات نظام منطقه ای یاری کند که مهمترین آنها احترام به حاکمیت دولت ها و رد مطلق استفاده از زور در روابط منطقه ای است.

مشاور رئیس امارات متحده عربی در امور دیپلماتیک بعلاوه گفت: منافع ملی ما و تامین امنیت و ثبات در منطقه قطب نمایی است که انتخاب ها و مسیرهای ما را مشخص می نماید تا بتوانیم به دور از سیاست های جانبدارانه، میان شرق و غرب تعادل برقرار کنیم و دوستی ها و شراکت های دیگری را ایجاد کنیم.

قرقاش در بخش دیگری از صحبت هایش بعلاوه اضافه نمود که سلطه غرب بر نظام بین المللی با ظهور قدرت های تازه در روزهای پایانی خود است.

مشاور رئیس امارات متحده عربی پیش از این نیز در اظهاراتی در نشست اکسپو 2020 از کوشش کشورش برای همکاری با ایران و کاهش تنش های منطقه ای خبر داده بود.

این مشاور ارشد دولت امارات در ادامه سخنانش تاکید نموده بود: تمام هدف ما یافتن راهی برای همکاری عملی با ایران و اطمینان از وجود دستور کار برای ثبات و رفاه در منطقه است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4618

به "تور دبی ارزان: قرقاش: امارات در پی برترین روابط با ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: قرقاش: امارات در پی برترین روابط با ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید