فکری: باشگاه استقلال نباید گوش به فرمان مربی باشد

به گزارش مجله پریها، پیشکسوت استقلال نسبت به عملکرد مدیران استقلال درباره دستیاران ایرانی استراماچونی انتقاد کرد.

فکری: باشگاه استقلال نباید گوش به فرمان مربی باشد

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری سرمربی آلومینیوم اراک در حاشیه کلاس حرفه ای مربیان اظهار کرد: آخرین مرحله حرفه ای فوتبال است. در یکی دو روزی که گذشت مطالب خوبی را ببینیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی درباره شرایط استقلال گفت: حق باشگاه است که از دستیار ایرانی استفاده کند و آن هم از پیشکسوتانی استفاده کند که سال های آینده بتوان روی آن ها سرمایه گذاری کرد و در آینده سرمربی استقلال شوند. نوع رفتار با پیروز قربانی درست نبود و با وجود چنین کادر مدیریتی و این همه شلوغ کاری، نمی دانم چرا چنین چیزی رخ داد. آن ها دقیقاً چه کار می نمایند؟ شما با یک پیشکسوت صحبت و مذاکره می کنی و دو روز بعد آبرویش را می بری؟ اگر سرمربی بخواهد سوء استفاده کند و فکر کند که باشگاه گوش به فرمان او است، باید جلویش گرفته گردد.

فکر افزود: رایزنی ها باعث شد تا پیروز قربانی انتخاب گردد و از او باید حمایت می شد. او آنالیزور نیست. کسانی که در باشگاه مسئول هستند باید مشاوره بگیرند و خود رأی نباشند و ابهت باشگاه را در نظر بگیرند. آن ها نباید فکر نمایند که سال های سال در استقلال هستند و در آخر فصل باید به گونه ای کار نموده باشند که طرفداران راضی باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2547

به "فکری: باشگاه استقلال نباید گوش به فرمان مربی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: باشگاه استقلال نباید گوش به فرمان مربی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید