فوتبال دنیا، سوارس: از حضور پوگبا در بارسا استقبال می کنیم

به گزارش مجله پریها، مهاجم بارسلونا از احتمال پیوستن هافبک فرانسوی منچستریونایتد به جمع آبی واناری ها استقبال می نماید.

فوتبال دنیا، سوارس: از حضور پوگبا در بارسا استقبال می کنیم

به گزارش خبرنگاران، پس از جرارد پیکه که از حضور احتمالی پل پوگبا در منچستریونایتد استقبال نموده بود، این بار مهاجم اروگوئه ای آبی واناری ها از تحقق چنین سناریویی استقبال کرد. در بازار نقل وانتقالات تابستانی شایعات زیادی در خصوص علاقه مندی باشگاه بارسلونا نسبت به جذب هافبک فرانسوی شیاطین سرخ مطرح بود، بازیکنی که به نظر می رسد رابطه اش با ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ سرد گردیده است.

لوئیس سوارس در این خصوص به رادیو کاتالونیا گفت: پوگبا بازیکن نخبه ای است. او به عناوین مختلفی دست یافته است. پل بازیکن خیلی باکیفیتی است و بازیکنی کلیدی برای منچستریونایتد به شمار می رود. به نظرم او دوست دارد برای کسب عناوین بیشتر رقابت کند. شاید پوگبا بازیکن بارسلونا نباشد، اما از حضورش در بارسا استقبال می کنیم.

وی همچین در مورد مهاجم فرانسوی روخی بلانکو که با وجود شایعه پیوستنش به بارسلونا ترجیح داد تا در اتلتیکو بماند، گفت: ماندن گریزمان در اتلتیکومادرید سورپرایزنماینده بود، اما به هرحال باید به تصمیمش احترام گذاشت، تصمیمی که به دنبال مشورت با خانواده اش گرفت.

مهاجم اروگوئه ای آبی واناری ها توضیح داد: خیلی ها می گفتند با آمدن گریزمان به بارسلونا من احتمالاً از این تیم جدا خواهم شد! نمی دانم این شایعات از کجا نشأت می گیرد. در هر صورت اگر گریزمان هم به بارسلونا می آمد، مورد استقبال قرار می گرفت، چون او بازیکنی عالی است.

سوارس که تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد، در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: تا جایی که بدنم اجازه بدهد برای بارسلونا بازی خواهم کرد. سخت هم هستم که بخواهم پیش بینی کنم با انتها حضورم در نوکمپ به کجا خواهم رفت. به ژاوی و اینیستا نگاه کنید که محصول همین باشگاه بودند، اما نتوانستند فوتبال شان را در بارسلونا تمام نمایند که رؤیای هر بازیکنی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 957

به "فوتبال دنیا، سوارس: از حضور پوگبا در بارسا استقبال می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، سوارس: از حضور پوگبا در بارسا استقبال می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید