فوتبال دنیا، رئال مادرید با سولاری هم طعم شکست را چشید، سرانجام پیروزی های متوالی کهکشانی ها در تونل وحشت ایبار

به گزارش مجله پریها، فوتبال دنیا – تیم فوتبال رئال مادرید با ارائه نمایشی ناامیدکننده در خانه ایبار، هفته سیزدهم لالیگا را با شکستی سنگین پشت سر گذاشت. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، رئال مادرید با سولاری هم طعم شکست را چشید، سرانجام پیروزی های متوالی کهکشانی ها در تونل وحشت ایبار

به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از هفته سیزدهم لالیگا امروز (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در خانه ایبار تن به شکستی غیرمنتظره داد و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب گردید.

در این بازی که واکنش های دروازه بان کهکشانی ها، تیبو کورتوا مانع از سنگین تر شدن شکست آنها شد، اسکالانته در دقیقه 16، سرخی انریچ در دقیقه 52 و کیکه در دقیقه 57 گل های ایبار را به ثمر رساندند و به این ترتیب نوار پیروزی های متوالی رئال مادرید با سرمربی جدیدش، سانتیاگو سولاری که تعداد آنها به چهار بازی رسیده بود، قطع شد.

ایبار نه تنها از حیث نتیجه بلکه از نظر آماری هم از حریف خود برتر بود و 14 بار توپ را به سمت دروازه کهکشانی ها شلیک کرد که هشت مرتبه آن داخل چهارچوب بود. رئال مادرید اما مجموعاً پنج شوت به سمت چهارچوب داشت که سه بار آن داخل قفس توری تیم میزبان بود.

رئال مادرید با قبول پنجمین باخت این فصل خود (هفتمین بازی بدون بردش در لالیگا) با 20 امتیاز قبلی در رده ششم جدول باقی ماند. ایبار اما با این پیروزی ارزشمند 18 امتیازی شد و پشت سر رئالی ها در رده هفتم جدول نهاده شد.

امشب سه بازی دیگر در لالیگا برگزار می گردد که در مهمترین آنها از ساعت 23:15 به وقت تهران، اتلتیکومادرید میزبان بارسلونا خواهد بود. پیش از این بازی از ساعت 18:45 والنسیا میزبان رایووایکانوست و از ساعت 21 هم اوئسکا از لوانته پذیرایی می نماید. جدول رده بندی لالیگا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1888

به "فوتبال دنیا، رئال مادرید با سولاری هم طعم شکست را چشید، سرانجام پیروزی های متوالی کهکشانی ها در تونل وحشت ایبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، رئال مادرید با سولاری هم طعم شکست را چشید، سرانجام پیروزی های متوالی کهکشانی ها در تونل وحشت ایبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید