فعلا منتظر وارکرفت 4 نباشید

به گزارش مجله پریها، پیت استیل ول، تهیه کننده ارشد بلیزارد، به تازگی در مصاحبه ای گفت که این شرکت در حال حاضر برنامه ای برای ساخت بازی وارکرفت 4 (Warcraft IV) ندارد. با این حال، ساخت دنباله این مجموعه چندان دور از انتظار نیست؛ آن ها در هفته گذشته نسخه بازسازی گردیده وارکرفت 3 را معرفی کردند. همین موضوع نشان می دهد که آن ها هنوز بیخیال این سری نگردیده اند.

فعلا منتظر وارکرفت 4 نباشید

استیل ول درباره این موضوع گفت: نمی خواهم بگویم این موضوع نشد و غیرممکن است، ولی در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ساخت وارکرفت 4 نداریم. فعلا ساخت Warcraft III: Reforged در اولویت اول ما واقع شده است.

با اینکه بیانیه استیل ول به خودی خود چندان تعجب بر انگیز نبود، اما این صحبت ها دوباره ثابت کرد که سری وارکرفت توانسته در طول ده سال گذشته صندلی خوبی برای خود فراهم کند. از زمانی که بازی World of Warcraft در سال 2004 عرضه شد و توانست بازار را به تسخیر خود در بیاورد، بازی های MMO نقش آفرینی زیر ذره بین بلیزارد قرار گرفتند و این شرکت تمام تمرکزش را روی این گونه آثار گذاشت.

با تمام این صحبت ها، معرفی Warcraft III: Reforged بزرگ ترین خبری بوده که در چند وقت اخیر از این مجموعه به گوشمان خورده. بر اساس اطلاعات به دست آمده، در این نسخه کاراکترها و انیمیشن ها مجددا طراحی گردیده اند و بخش داستانی و نقشه ها هم تغییراتی به خود دیده اند. همچنین رابط کاربری بازی و بخش World Editor بهبود یافته اند و پشتیبانی از وضوح تصویر 4K به بازی اضافه گردیده.

وارکرفت 3 برای اولین بار در سال 2002 منتشر شد؛ دقیقا دو سال پیش از عرضه World of Warcraft. به غیر از محتویات اضافه ای که با محوریت وارکرفت به بازی Heroes of the Storm اضافه شدند، در این سال های اخیر هیچ خبری از این مجموعه به گوشمان نخورده بود. حال با توجه به این خبر، به نظر می رسد که طرفداران باید مدت زمان بیشتری را برای تجربه وارکرفت 4 منتظر بمانند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 آبان 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 857

به "فعلا منتظر وارکرفت 4 نباشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعلا منتظر وارکرفت 4 نباشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید