عکس ها و ویدیوهای پلی استیشن 5 اتوماتیک در اپ پلی استیشن آپلود خواهند شد

به گزارش مجله پریها، در نسل قبلی کنسول های خانگی یعنی کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ویژگی ثبت لحظات بازی ها که شامل عکس گرفتن و ضبط ویدیو می گردد، بیش از پیش محبوب شدند. با آغاز نسل فعلی در اواخر سال 2020 منطقی بود که پلی استیشن و ایکس باکس هواداران را بیشتر برای اشتراک گذاری عکس هایشان تشویق نمایند.

عکس ها و ویدیوهای پلی استیشن 5 اتوماتیک در اپ پلی استیشن آپلود خواهند شد

برای مثال، انجام این کار در ایکس باکس سری ایکس/ اس و حتی ایکس باکس وان، زمانی که می خواهید تصاویر و ویدیوها را از هارددیسک خارج کنید و روی گوشی خود قرار دهید، نسبتاً آسان بوده است. شما به سادگی آنچه را که می خواهید ضبط می کنید و در عرض چند دقیقه به طور اتوماتیک آن عکس ها یا ویدیوها در برنامه رسمی ایکس باکس آپلود می گردد. از آنجا می توانید تصویر را ذخیره و در تلفن خود دانلود کنید و در رسانه های اجتماعی مختلف به آسانی به اشتراک بگذارید. با این حال، علی رغم اینکه بازیکنان تا به حال این ویژگی را بسیار درخواست نموده بودند، تا چند مدت پیش این امکان در پلی استیشن وجود نداشت.

همان طور که در ویدیوی پایین مشاهده می کنید، پلی استیشن این ویژگی را به تازگی برای بازیکنان پلی استیشن 5 ارائه نموده است. البته ابتدا باید آن را در تنظیمات کنسول خود و پلی استیشن اپ (PlayStation App) فعال کنید و پس از آن تصاویر و ویدیوهای کمتر از سه دقیقه به طور اتوماتیک در پلی استیشن اپ آپلود می شوند. آن تصاویر و ویدیوها به مدت 14 روز در آنجا خواهند ماند و در طول این مدت می توانید هر تصویر یا ویدیویی را که می خواهید در دستگاه تلفن همراه خود ذخیره و دانلود کنید و مانند عکس برداری از بازی ها در ایکس باکس، این قابلیت اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها را در رسانه های اجتماعی یا برای دوستان بسیار آسان تر می نماید.

با توجه به اینکه این قابلیت برای مدت زیادی میان قابلیت های درخواستی هواداران قرار داشته است، اضافه شدن آن می تواند بازخوردهای بسیاری خوبی داشته باشد و به تجربه کاربرانی در زمینه عکس برداری یا فیلم برداری از بازی ها یاری زیادی کند.

سونی در حال حاضر بتای آپدیت بزرگ جدیدش را برای کنسول پلی استیشن 5 در دسترس کاربران قرار داده است.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4615

به "عکس ها و ویدیوهای پلی استیشن 5 اتوماتیک در اپ پلی استیشن آپلود خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ها و ویدیوهای پلی استیشن 5 اتوماتیک در اپ پلی استیشن آپلود خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید