ظهرابی: اشتباهات فردی بازیکنانم بسیار زیاد بود، شگفتی ساز می شویم

به گزارش مجله پریها، سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان گفت: امروز میزان اشتباهات فردی ما بسیار بالا بود و متاسفانه بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند.

ظهرابی: اشتباهات فردی بازیکنانم بسیار زیاد بود، شگفتی ساز می شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسعود ظهرابی، سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان پس از شکست تیمش برابر پاس ناجای قم گفت: به تیم خوب قم این پیروزی را تبریک می گویم. این تیم تازه وارد لیگ شده و برای اینکه به این صندلی برسند، زحمت کشیدند.

وی در ادامه اضافه نمود: امروز میزان اشتباهات فردی ما بسیار بالا بود و متاسفانه بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند. ما نباید این بازی را واگذار می کردیم ولی نیروی کم تجربه و جوانی بازیکنان باعث شد که بچه ها در ثانیه های پایانی بازی را واگذار نمایند.

سرمربی پرسپولیس تاکید نمود: در 40 ثانیه پایانی تایم استراحت گرفتیم و توضیحات لازم را به بازیکنان دادیم ولی بازیکن ما با وجود اینکه با تجربه بود، آنطور که باید عمل نکرد اگر بازیکن ما جوان بود اشکال نداشت ولی بازیکن با تجربه ما چنین اشتباهی کرد.

وی در مورد آینده پرسپولیس در لیگ برتر هندبال گفت: ما قطعا در ادامه بهتر از این خواهیم بود و جزو شگفتی های لیگ سال جاری خواهیم بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3736

به "ظهرابی: اشتباهات فردی بازیکنانم بسیار زیاد بود، شگفتی ساز می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظهرابی: اشتباهات فردی بازیکنانم بسیار زیاد بود، شگفتی ساز می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید