طرز تهیه ساندویچ بیسکویت قاشقی و املت پنیری

به گزارش مجله پریها، اگر در مطالب قبلی طرز تهیه بیسکویت قاشقی راخوانده اید، نیمی از راه را برای تهیه این غذای ترکیبی جدید را رفته اید. دیگر می ماند روش تهیه املت پنیری.

طرز تهیه ساندویچ بیسکویت قاشقی و املت پنیری

خوبی بیسکویت های قاشقی این است تهیه شان کار زیادی نمی خواهد. نه نیازی به استفاده از وردنه هست، نه چندلا کردن و دوباره ورز دادن، نه برش با قالب. همین سادگی است که ما را بر آن داشته تا از آنها یک استفاده دیگر هم بکنیم. می خواهیم یکی از معطرترین املت ها را -که کمی هم شبیه املت مکزیکی است- در وسط این بیسکویت ها ساندویچ کنیم.

برای تهیه این ساندویچ خاص و خوشمزه از اندکی پنیر فتا و سپس مقداری پنیر موزارلا استفاده کنیم تا ضمن داشتن طعم پنیر صبحانه، از غلبه آن بر تخم مرغ جلوگیری کنیم و ضمناً، بافت عالی موزارلای آب شده را هم داشته باشیم. زیرساخت این املت را هم پیاز سرخ شده در کره تشکیل می دهد که باعث غنی شدن بیشتر املت ما است.

  • مواد لازم برای تهیه املت پنیری

کره کاله خرید آنلاین دو قاشق غذاخوری

تخم مرغ بزرگ هشت عدد

پنیر موزارلا خرید آنلاین 70 گرم

پنیر سفید آمل خرید آنلاین 30 گرم

شوید تازه یک قاشق غذاخوری

نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

بیسکوییت قاشقی بزرگ چهار عدد

  • طرز تهیه املت پنیری

مرحله اول

در یک ماهیتابه متوسط نچسب، کره را روی شعله ملایم گرما دهید تا حباب در آن ظاهر شوند. پیازها را اضافه کنید و همراه با هم زدن آنها را بپزید تا زمانی که نیمه شفاف شوند (حدود 5 دقیقه). سپس مایع تخم مرغ را اضافه کنید و به پختن و هم زدن پیوسته ادامه دهید تا زمانی که اندکی خودش را بگیرد.

پنیر سفید و موزارلا را اضافه کنید، به پختن و هم زدن ادامه دهید تا زمانی که موزارلا آب گردد و تخم مرغ ها اندکی مخلوط شوند (حدود 1 دقیقه). شوید را اضافه و مخلوط کنید. ماهیتابه را از روی شعله بردارید و به مقدار مناسب چاشنی بزنید.

مرحله دوم

بیسکویت ها را از ضخامت برش بزنید و قسمت زیر آنها را کنار هم روی بشقاب بچینید. با قاشق به میزان کافی از املت روی آنها بگذارید و بعد کلاهک بیسکویت ها را روی شان بگذارید. غذا آماده سِرو است.

منبع: کتاب کاله
انتشار: 28 مرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2596

به "طرز تهیه ساندویچ بیسکویت قاشقی و املت پنیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه ساندویچ بیسکویت قاشقی و املت پنیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید