طراحی دکوراسیون آپارتمان برای زوج های جوان و خوش سلیقه

به گزارش مجله پریها، امروزه طراحی داخلی و تزیین دکوراسیون آپارتمان برای زوج های جوان امروزی، نسبت به گذشته تغییرات بسیاری نموده است، برخلاف گذشته، زوج های جوان در عصر حاضر بیشتر در آپارتمان ها و خانه های کوچک زندگی می نمایند و در حقیقت مشکل فضای کم آپارتمان، دغدغه اصلی آنها به شمار می رود، بنابراین چینش و نوع دکوراسیون آپارتمان ها باید با احتیاط و اطلاعات بسیار بیشتری نسبت به قبل صورت بگیرد تا فضایی درخور برای زندگی راحت و آسوده آنها ایجاد گردد. در این مطلب به آنالیز دکوراسیون داخلی آپارتمانی با همین شرایط می پردازیم که برای زوجی جوان و البته خوش سلیقه طراحی شده است.

طراحی دکوراسیون آپارتمان برای زوج های جوان و خوش سلیقه

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

آپارتمان مورد بحث مساحتی برابر با 70 متر مربع دارد و همانطور که در بالا اشاره کردیم برای زوج جوانی با نیازهای معین طراحی شده است. هدف اصلی در طراحی داخلی این آپارتمان ایجاد پلانی باز با خطوط جدا کننده معین بین فضاها بود که به جادارتر شدن فضا یاری بسیار زیادی نموده است. خواسته دیگر مالکین اضافه کردن فضای ذخیره سازی زیاد در اطراف خانه بود تا از بهم ریختگی سریع فضای کوچک خانه جلوگیری به عمل آید. پلان باز در مرکز این خانه سه کاربرد دیگر نیز دارد، اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و آشپزخانه کاملا به یکدیگر متصل هستند اما در عین حال محدوده معین به خود را دارند. در اتاق نشیمن دیوار سیاهی قرار گرفته که تلویزیون را کاملا از دید پنهان می نماید و جلوی دیده شدن راهرو به سمت اتاق خواب ها را نیز می گیرد. البته گفتنی است که دیوار دیگری در اتاق نشیمن به کتابخانه تبدیل شده که علاوه بر کتاب سایر لوازم دکوری دیگر نیز در آن قرار گرفته است.

آپارتمان برای زوج های جوان

منبع: اتاق
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3784

به "طراحی دکوراسیون آپارتمان برای زوج های جوان و خوش سلیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون آپارتمان برای زوج های جوان و خوش سلیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید