طراحی بی نظیر سری جدید بی ام و

به گزارش مجله پریها، بی ام و در حال طراحی و ساخت خودروی جدید خود به نام X6 M است. این خودرو 600 اسب بخار قدرت دارد.

طراحی بی نظیر سری جدید بی ام و

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ شرکت ب ام و در سال 1916 توسط فرانتس یوزف پوپ تأسیس شد. این شرکت هم اکنون مالک شرکت های رولز-رویس موتور کارز و مینی است. در سال 2015 ب ام و بیش از دو میلیون و چهارصدهزار دستگاه خودرو فراوری کرد. این شرکت در حال حاضر در کشورهای آلمان، برزیل، چین، هند، آفریقای جنوبی و ایالات متحده آمریکا کارخانه فراوری اتومبیل دارد.

ما نسل جدیدی از بی ام و X6 را ندیده ایم، اما در حال حاضر این شرکت بر روی مدل جدید خود، X6 M، کار می نماید. یک ویدیو جدید نشان می دهد که بی ام و در Nurburgring در حال اجرا برخی از تست های سرعت با نمونه اولیه X6 M است.

این واقعا سخت است که بگوییم آیا این یک خودرو آزمایشی و اولیه برای خودروی X6 و یا نسخه M است، اما اگزوز چهارتایی در پشت و ریل های سقف برجسته نشان می دهد که این در واقع جدیدترین X6 در حال فراوری است.

در حالی که ما تاریخ اولیه برای رونمایی از X6 M جدید نداریم، تقریبا می دانیم که چه چیزی از ترانسفورماتور انتظار می رود. در زیر کاپوت این خودرو بایستی موتور V8 با دو موتور توربو 4.4 لیتری باشد که در چند مدل دیگر از خودروها استفاده گردیده است. در این خودرو، باید به شکلی آن را تنظیم کرد که 600 اسب بخار (447 کیلووات)، به تمام چهار چرخ راهنمایی گردد.

این مسئله قوانین فیزیک را نقض نمی نماید، اما دپارتمان M باید این خودرو را سبک تر و بسیار قدرتمندتر از استاندارد X6 بسازد.

BMW در مورد زمانی که این X6 جدید را معرفی می نماید، صحبتی نکرده است اما ما حدس می زنیم که آن را در اولین ماه های سال آینده، احتمالا در طول نمایشگاه ژنو موتور در ماه مارس را ببینیم. این یعنی X6 M در سه ماهه آخر سال 2019 یا اوایل 2020 عرضه خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 آبان 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 826

به "طراحی بی نظیر سری جدید بی ام و" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی بی نظیر سری جدید بی ام و"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید