ضرر میلیون دلاری بچه چهار ساله به هالیوود

به گزارش مجله پریها، روزنامه بانی فیلم: پارامونت پیکچرز بعد از ضرر 115 میلیون دلاری فهمید چرا نباید گذاشت مهد کودکی ها فیلمنامه بنویسند.

ضرر میلیون دلاری بچه چهار ساله به هالیوود

به نقل از دیجیتال اسپای، هر روز پیش نمی آید که یک بچه چهار ساله بتواند آزادی کامل در یکی از بزرگترین کمپانی های تهیه فیلم هالیوودی پیدا کند، اما آنطور که معلوم شد دلیل خوبی هم برای این کار وجود دارد.

کمپانی پارامونت پیکچرز واقعا چنین کاری را انجام داد و چنین قدرتی را به یک کودک داد تا بخواهد یک فیلمنامه بنویسد. نتیجه اش هم این شد که آن ها 115 میلیون دلار از دست دادند و به این می گویند یک روز بد. فیلم مورد نظر کامیون های هیولا است؛ زاییده مغز پسر چهار ساله آدام گودمن، رییس سابق کمپانی پارامونت استودیوز.

ایده اصلی فیلم ترکیبی عجیب از داستان های علمی تخیلی، فیلم های هیولایی و یک فیلم خانوادگی است که می پرسد اگر کامیون های غول آسا واقعا در دل خود یک هیولای واقعی داشتند چه اتفاقی می افتاد؟ بله، مطمئنا بزرگسالان هالیوودی هم تا به حال ایده های مسخره بسیاری داشته اند و از روی آن ها فیلم ساخته اند، اما این بار پارامونت یک درس درست و حسابی از قراردادن یک پروژه چند میلیون دلاری در دستان یک کودک گرفت.

فیلم کامیون های هیولا که ابتدا قرار بود سال 2015 اکران بشود، هنوز اکران نشده اما از همین حالا رییس های استودیو باور کمی به این فیلم دارند و پیش بینی می کنند حدود 115 میلیون دلار ضرر خواهند کرد. روز چهارشنبه بیست و یکم سپتامبر، کمپانی ویاکام که کمپانی مادر پارامونت پیکچرز است، ارقام پیش بینی شده درآمد به سهام خود را تغییر داد تا شامل یک اختلال در برنامه ریزی به ارزش 115 میلیون دلار در بخش سرگرمی فیلم در فصل چهارم سال مالی شود که مربوط به فیلمی است که هنوز به مرحله اکران نرسیده است.

تمام این ها به زبان پول به این معنی است که ما خیلی مطمئن نیستیم این فیلم عملکرد خوبی داشته باشد، اما پیش بینی می کنیم که عملکرد خوبی نخواهد داشت و در نتیجه باید احتمالا آماده باشی به شما بدهیم.

از آن موقع تا به حال، خود گودمن و باب بیکن، رییس بخش انیمیشن پارامونت یعنی همان بخشی که مسئول ساخت کامیون های هیولا بود، این کمپانی را ترک کرده اند و تاریخ اکران فیلم هم به ژانویه 2017 منتقل شده که عملا بدترین ماه سال برای اکران چنین فیلم هایی است.

با وجود اینکه رییس های پارامونت ابتدا فکر می کردند می توانند خطی از تولید اسباب بازی برای این فیلم به وجود بیاورند و از آن طریق هم فروش خوبی داشته باشند و در عین حال بتوانند موفقیت پیشین مجموعه فیلم های ترنسفورمرز این استودیو را تکرار کنند (که در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فیلم پنجم است و ظاهرا می خواهد پادشاه آرتور و مرلین را هم به ماجراجویی هایش اضافه کند)، حالا به نظر می رسد که آن ها این نقشه را کنار گذاشته باشند.

در هر حال این فیلم را کریس وگ کارگردانی کرد و در ونکوور کانادا فیلمبرداری شد. جیم لوی و لوکاس تیل از بازیگران فیلم بودند و بعد ایمی ریان و در نهایت توماس لینون نیز به آنها اضافه شدند. راب لوی آخرین بازیگری بود که به گروه بازیگران فیلم پیوست.

چه کسی می داند، شاید کامیون های هیولا توانست به طور معجزه آسایی پرفروش باشد، اما بیایید این را فراموش نکنیم که این داستانی بود که از ذهن یک کودک چهار ساله بیرون آمده است.

منبع: برترین ها
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2979

به "ضرر میلیون دلاری بچه چهار ساله به هالیوود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر میلیون دلاری بچه چهار ساله به هالیوود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید