شهرداری ها با توجه به شرایط بودجه ای موجود برنامه ریزی نمایند

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا منصوری روز پنجشنبه در همایش شهرداران استان مرکزی در ساوه گفت: سه پروژه بزرگ از جمله طرح بزرگ مسجد تا مسجد در ساوه مقرر است اجرا شود که اگر عملیاتی شود، وضعیت ترافیکی و توریستی ساوه به طرز چشمگیری بهبود و ارتقا می یابد.

شهرداری ها با توجه به شرایط بودجه ای موجود برنامه ریزی نمایند

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: طرح مسجد تا مسجد همچنین اقدامی در جهت حفظ مسجد جامع تاریخی ساوه است که هم اکنون در دست بازسازی قرار گرفته است و بازسازی های نیز در آن اجرا شده است، این اثر از مهمترین و قدیمی ترین آثار مذهبی و تاریخی استان است که بایستی حفظ شود.

منصوری بیان نمود: زمانی شهر ساوه از درآمدهای ارزش اضافه نموده سهم بالایی داشت، اما در وضعیت کنونی مدیریت شهری باید به صورتی برنامه ریزی کند که گویی از ارزش اضافه نموده سهمی ندارد و بر این مبنا اتخاذ تصمیم کند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در عرصه مدیریت شهری اگر به درستی برنامه ریزی و عمل نشود، بودجه شهری هدر می رود، بنابراین باید در شرایط کنونی با توجه به مباحث اقتصادی تصمیم گیری های درست برای مدیریت شهری اخذ شود که باعث بهبودی شرایط شهرداری ها و شهر شود.

وی خاطرنشان ساخت: هم اکنون موضوع ملی شدن درآمدهای ارزش اضافه نموده مطرح است و اگر این اتفاق بیفتد، سهم ساوه از درآمدهای ارزش اضافه نموده باز هم کمتر خواهد شد، بنابراین باید اصولی و با توجه به شرایط موجود عمل کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: امروز یک خبر خوش به شهرداران حوزه انتخابیه خود در شهرستان های ساوه و زرندیه اعلام می کنم و خبر این است که طی چند روز اخیر در مجلس موفق شدیم برای شهرداری ها 50 درصد سهمیه قیر رایگان بالاتر بگیریم که این امر به نوبه خود می تواند در زمینه یاری مالی به شهرداری ها و جبران بخشی از کمبود بودجه موثر باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1925

به "شهرداری ها با توجه به شرایط بودجه ای موجود برنامه ریزی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری ها با توجه به شرایط بودجه ای موجود برنامه ریزی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید