شفر: چه خوب که حالا باختیم، الحاجی گرو مصدوم بود

به گزارش مجله پریها، استقلال اولین شکست فصل را تجربه کرد اما وینفرد شفر به آینده تیمش امیدوار است. استقلال باید به زودی مقابل السد قرار بگیرد.

شفر: چه خوب که حالا باختیم، الحاجی گرو مصدوم بود

به گزارش خبرنگاران / وینفرد شفر در ابتدای صحبت هایی که بعد از بازی با پارس جم داشت، بلافاصله رفت سراغ اشتباه فاحش آرمین سهرابیان که منجر به شکست تلخ استقلال در جم شد: در صحنه ای که گل خوردیم آرمین سهرابیان کمی دیر رسید و باعث شد آن اتفاق بیفتد، ما در نیمه اول خیلی محکم نبودیم و در نیمه دوم نیز شانس های زیادی برای زدن گل داشتیم، اما از آنها استفاده ای نکردیم، ما در نیمه دوم خوب کار کردیم ولی باختیم. استقلال باید تیم ساختن را یاد بگیرد و این موضوع در تیم ما هنوز کامل نگردیده است. بازیکن خارجی ما در ادامه به تیم اضافه شد ولی مشکلاتی وجود داشت. در چند صحنه تبریزی می خواست به مهاجمان کناری پاس بدهد، ولی مهاجمین با او حرکت نمی کردند، اینها چیزهایی است که ما باید در تمرینات یاد بگیریم. این اتفاق افتاد و ما باختیم، ولی بهتر بود که این اتفاق درهفته چهارم رخ داد تا هفته آینده، ما باختیم و باید در تمرینات این هفته این شکست را بررسی کنیم.

شفر با اشاره به تعویض آذری ادامه داد: در نیمه اول تبریزی برای گلزنی احتیاج داشت که توپ بگیرد و ما برای این کار آذری را به زمین آوردیم، اما او نتوانست توپ های زیادی به مهاجم تیم ما برساند. خوب است که این اتفاق الان افتاد و در هفته های آینده اینگونه نشد.

آیا رحمتی همچنان دروازه بان اول استقلال است؟ شفرپاسخ این سوال را می دهد: حسینی در هفته اول هم مصدوم بود و رحمتی در این مدت عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و حالا حسینی باید برای رسیدن به جایگاه خود بجنگد.

آنچه در وضعیت فنی استقلال مشهود بود و شفر هم به آن اشاره نمود، غیب فرشید باقری است. سرمربی استقلال در این راستا حرف کوتاهی دارد: فرشید باقری به دلیل مشکل خانوادگی که برایش پیش آمد نتوانست برای ما بازی کند و ما مجبور بودیم تغییراتی در ترکیب ایجاد کنیم. گرو هم مصدومیتی داشت و نمی توانست به میدان برود. با این حال ما فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم؛ کریمی و غفوری فرصت های خوبی داشتند که از دست رفت. چرا گرو برای استقلال بازی نکرد؟ شفر پاسخ این سوال را هم داد: من در آغاز نیمه دوم دو تعویض انجام دادم و می خواستم تعویض سوم را هم انجام دهم که با پزشک تیم برای حضور گرو مشورت کردم. پزشک تیم به من گفت که اگر گرو مقابل پارس جم بازی کند ریسک بالایی دارد و ممکن است چند هفته مسابقات را از دست بدهد. ما در نیمه اول سرعت بالایی نداشتیم، اما در نیمه دوم کمی بهتر بودیم و توانستیم توپ را به چرخش دربیاوریم.

اعتراض های شفر به داوران در جم هم رویت گردیده است. یکی از خبرنگاران درباره اینکه او به زبان آلمانی علیه داوران حرف هایی زده سوال پرسیده که شفر این پاسخ را داده است: مگر شما زبان آلمانی را بلد هستید؟ من با این زبان با بازیکنانم صحبت می کردم و اگر ناراحتی در چهره ام دیدید به این خاطر بود که بازیکنانم اجازه می دادند آنها پاس بلند بدهند. سرمربی استقلال درباره حرف هایی که در جریان بازی با بازیکنانش داشت نیز این نکات را می گوید: در جریان بازی چون مرتب به بازیکنان می گفتم که اجازه ندهید پاس بلند بدهند و آنها روی این موضوع دقت نمی کردند، من ناراحت می شدم، به بچه های تیم گفتم وقتی آنها پاس پنجاه متری می دهند به مشکل می خوریم. ما مقابل پارس جم هم در پست هافبک یار کم داشتیم ولی در نیمه دوم توانستیم ساماندهی بهتری داشته باشیم. ما درروزهای آتی بازی را بررسی می کنیم و همه بازیکنان تیم باید بدانند در کجا ضعف داشته اند. یکی از بزرگترین مشکلاتی که ما داریم این است که فقط سه بازیکن درون زمین ما در اردوی ترکیه حضور داشتند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 366

به "شفر: چه خوب که حالا باختیم، الحاجی گرو مصدوم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر: چه خوب که حالا باختیم، الحاجی گرو مصدوم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید