شرکت گوگل تبلت پیکسل اسلیت را معرفی کرد

به گزارش مجله پریها، گوگل با معرفی تبلت پیکسل اسلیت قصد دارد یک رقیب قدر را برای سرفیس پرو و آیپد پرو را روانه بازار کند. پیکسل اسلیت یک تبلت مبتنی بر سیستم عامل Chrome OS است که با بهره گیری از کیبورد جداشدنی، تا حد زیادی به یک لپ تاپ بدل می گردد. مشخصات سخت افزاری این گجت هم قابل توجه است و بهترین مدل آن از پردازنده اینتل Core i7 و 16 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

شرکت گوگل تبلت پیکسل اسلیت را معرفی کرد

از دیگر ویژگی های مهم این تبلت می توانیم به اسپیکرهای استریو، دوربین های 8 مگاپیکسلی تعبیه گردیده در پشت و جلو تبلت و نمایشگر 12.3 اینچی که به گفته گوگل باکیفیت تر و سریع تر از صفحه نمایش های LCD معمولی است، اشاره کنیم. همچنین در دکمه پاور این گوشی حسگر اثر انگشت تعبیه گردیده که این موضوع در بین کروم بوک ها سابقه نداشته است.

هرچند این تبلت به خودی خود یک گجت مستقل محسوب می گردد، اما کیبورد مخصوص آن می تواند بهره گیری از آن را برای کاربران مختلف راحت تر کند. این کیبورد از دکمه های دایره ای شکل بهره می برد که چنین چیزی معمولا در بین کیبوردها دیده نمی گردد. این تبلت همچنین از قلم پیکسل بوک هم پشتیبانی می نماید که سال گذشته معرفی گردید.

قیمت پایه این تبلت که از پردازنده Celeron بهره می برد، 599 دلار است و بهترین مدل آن هم با قیمت 1599 دلاری روانه بازار خواهد شد. کیبورد این گجت به صورت جداگانه با قیمت 199 دلاری به فروش می رسد و قیمت قلم آن هم 99 دلار است.

این دومین کوشش گوگل برای ساخت تبلت تحت برند پیکسل است. آخرین کوشش گوگل در این زمینه، تبلت پیکسل سی بود که آن هم از کیبورد جداشونده پشتیبانی می کرد. ولی تبلت موردنظر از اندروید بهره می برد که این سیستم عامل در زمینه تبلت ها سابقه چندان خوبی ندارد. اما پیکسل اسلیت شاید بتواند برای گوگل محصول موفقیت آمیزی باشد. زیرا از از Chrome OS بهره می برد که با لپ تاپ ها سازگار است و در ضمن از اپلیکیشن های اندرویدی هم پشتیبانی می نماید که باعث می گردد قابلیت لمسی آن به خوبی مورد استفاده بگیرد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 628

به "شرکت گوگل تبلت پیکسل اسلیت را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت گوگل تبلت پیکسل اسلیت را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید