شرکت شارپ می خواهد نمایشگرهای اولد آیفون را تامین کند

به گزارش مجله پریها، تامین کردن قطعات محصولات اپل اهمیت بسیاری زیادی دارد. زیرا با توجه به اینکه این شرکت میلیون ها گجت را روانه بازار می نماید، همکاری با اپل به معنای کسب سود هنگفتی است. در زمینه نمایشگرهای اولد، سامسونگ مهم ترین و بزرگ ترین تامین کننده آیفون محسوب می گردد اما حالا شارپ هم می خواهد بخشی از این بازار پر رونق را از آن خود کند.

شرکت شارپ می خواهد نمایشگرهای اولد آیفون را تامین کند

طبق گزارشی از سایت DigiTimes، ظاهرا شارپ قصد دارد برای تامین نمایشگرهای اولد وارد زنجیره تامین آیفون های آینده گردد. این کمپانی خط فراوری پنل های اولد مختص گوشی های هوشمند را راه اندازی نموده به این امید که ویژگی ها و مشخصات آن ها با معیارهای اپل همخوانی داشته باشد.

با این حال، برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که با توجه به کاهش فروش آیفون ها، در حال حاضر زمان خوبی برای همکاری با اپل نیست. با این وجود، افرادی مانند تحلیلگر ارشد محصولات اپل اعتقاد دارند که به زودی وضعیت فروش آیفون ها بهبود می یابد. در حقیقت، طبق گزارش های منتشر گردیده، اپل قصد دارد برای تمام آیفون های 2020 از نمایشگر اولد استفاده کند که این یعنی به تعداد بسیار بیشتری از پنل های اولد احتیاج پیدا می نماید. با توجه به موارد ذکر گردیده، کوشش شرکت های مانند شارپ برای همکاری با اپل کاملا منطقی به نظر می رسد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1369

به "شرکت شارپ می خواهد نمایشگرهای اولد آیفون را تامین کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت شارپ می خواهد نمایشگرهای اولد آیفون را تامین کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید