سلیمی: شاید راهنمایی تیم مخابرات را در لیگ سال آینده قبول کنم

به گزارش مجله پریها، بهداد سلیمی با تاکید بر این موضوع که او از اعزام شدن به دوره مربیگری بین المللی مجارستان استقبال می نماید معتقد است که حضورش در این کلاس می تواند برای او و وزنه برداری ایران مفید باشد.

سلیمی: شاید راهنمایی تیم مخابرات را در لیگ سال آینده قبول کنم

اعزام سلیمی به دوره مربیگری بین المللی وزنه برداری

بهداد سلیمی قهرمان طلایی وزنه برداری المپیک لندن با تاکید بر این موضوع که او از اعزام شدن به دوره مربیگری بین المللی مجارستان استقبال می نماید معتقد است که حضور او در این کلاس می تواند برای او و وزنه برداری ایران مفید باشد. بهداد سلیمی درباره حضور خود در یک دوره سه ماهه مربیگری که با همکاری IOC و فدراسیون جهانی وزنه برداری درمجارستان برگزار می گردد می گوید: کمیته ملی المپیک کارهای مربوط به این کلاس بین المللی را انجام می دهد. البته مسئولان کمیته المپیک از فدراسیون وزنه برداری درخواست کردند یک نفر را معرفی کند که فدراسیون هم من را معرفی کرد. هنوز زمان برگزاری دقیق این دوره سه ماه مربیگری معین نیست اما در سال 98 برگزار می گردد. مطمئنا این اتفاق، اتفاق خوبی برایم به مشار می رود چون با حضور در این کلاس پربار می توانم به دانش و تجربه خود اضافه نموده یاری می نماید و برای آینده وزنه برداری ایران مثمر ثمر باشم.

سلیمی در مورد طولانی بودن این دوره مربیگری تاکید دارد:درست است که این دوره یک مقدار طولانی است اما برای پیشرفت در سطح فنی ضروری است این کلاس را پشت سر بگذارم.

قهرمان المپیک لندن در پاسخ به این پرسش که با توجه حضورش در این دوره مربیگری ، به نظر می رسد بیشتر به سمت کارهای فنی سوق داده می گردد تا مدیریتی، می گوید: برای افزایش تجربه و دانش به روز ورزشی ام ضروری است این دوره را بروم اما من به هر دو بخش فنی و مدیریتی علاقه مندم. به هر حال اما بیشتر نظرم روی حوزه های مدیرتی در ورزش است و به کارهای مدیریتی علاقه دارم. اما درکنار سیستم مدیرتی دوست دارم کارهای فنی را هم پی گیری کنم. فکر می کنم حضور در این دوره مربیگری از لحاظ فنی خیلی یاریم می نماید.

قهرمان وزنه برداری المپیک لندن در مورد تصمیم کمیته ملی المپیک مبنی براینکه جزو کارشناسان در مجمع عمومی کمیته باشد، تاکید دارد: خدا را شکر عملکردم در بحث وزنه برداری طوری بوده که علاقه مند به همکاری هستند. آقای شهنازی و مخصوصا آقای صالحی امیری خیلی به من لطف دارند و دوست دارند همکاری کنیم. امیدوارم همکاری ها چه با فدراسیون و چه با کمیته ملی المپیک مثمر ثمر باشد و در بخش هایی باشد که توانایی انجام یاری و خدمت داشته باشم.

بهداد سلیمی در پاسخ به این پرسش که در نظر دارد با کمیته ملی المپیک بیشتر همکاری کند مثلا برای دوره بعد آیا دوست دارد وارد کمیسیون ورزشکاران گردد یا خیر اعتقاد دارد: بله، قطعا اگرشرایط مهیا باشد برای دوره های بعدی سعی می کنم در این حوزه هم ورود کنم.

سلیمی از پیشنهاد شرکت مخابرات به او برای راه اندازی باشگاه و مدیریت این تیم برای حضور در لیگ وزنه برداری خبر می دهد: با توجه به اینکه من در شرکت مخابرات مشغول به کار هستم، مدیریت این مجموعه پیشنهاد دادند که به بحث تیم داری در وزنه برداری ورود کنم و باشگاه برای شرکت مخابرات احداث کنم. به نظرم پیشنهاد خوبی است و قصد دارم زیربنای آن را آماده کنم. هر کاری که به وزنه برداری یاری کند را انجام می دهم. شرکت مخابرات پتاسیل بالایی دارد که می توان از آن برای یاری به وزنه برداری استفاده کرد.

5، 580

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1954

به "سلیمی: شاید راهنمایی تیم مخابرات را در لیگ سال آینده قبول کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمی: شاید راهنمایی تیم مخابرات را در لیگ سال آینده قبول کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید