ساعت کاری مراکز معاینه فنی اعلام شد

به گزارش مجله پریها، حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران ساعت کاری مراکز معاینه فنی را گفت.

ساعت کاری مراکز معاینه فنی اعلام شد

خبرنگاران - مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران از افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی اطلاع داد و گفت: روزانه حدود 4500 راننده جهت انجام معاینه فنی خودروهایشان به مراکز معاینه فنی مراجعه می نمایند.

حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران درباره آمار انجام معاینه فنی خودروهای پایتخت طی 9 ماهه سال جاری گفت: از ابتدای سال تا انتها آذر رانندگان یک میلیون و 237 هزار دستگاه خودرو به مراکز در شهر تهران مراجعه کردند که تقریبا در مقایسه با آمار سال گذشته، فرایند افزایشی یا کاهشی نداشته است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر روزانه 4 هزار و 500 دستگاه خودرو رانندگان آن به مراکز در شهر تهران مراجعه می نمایند و شرایط مراجعات در شرایط عادی قرار گرفته است و تقریباً همه مراکز فاقد صف انتظار است.

انواع آزمون ها در معاینه فنی خودرو

مقدم ادامه داد: 886 هزار دستگاه خودرو معاینه فنی آنها مربوط به مراجعه اول بوده که 17 درصد از آنها در آزمون آلایندگی گازهای خروجی از اگزوز، 11 درصد در آزمون هم راستایی چرخ ها، 4 درصد در یاری فنر، 14 درصد در تست ترمز و 16 درصد در عیوب ظاهری مردود شدند. در مجموع 37 درصد از خودروها به علت نقص فنی رانندگان آن پیروز به دریافت معاینه فنی در مراجعه بار اول نشدند.

وی اظهار داشت: همچنین در 9 ماهه سال جاری 838 هزار گواهی معاینه فنی صادر شده، 225 هزار گواهی آن مربوط به معاینه فنی برتر است و در مجموع حدود 25 درصد از خودروهای مراجعه نماینده به این مراکز در شهر تهران دارای معاینه فنی برتر هستند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران همچنین از افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی از امروز اطلاع داد و گفت: بنا به درخواست شهفرایندان، مبنی بر افزایش ساعت کاری معاینه فنی، این مراکز یک ساعت بیشتر فعالیت خواهند داشت.

به گزارش فارس، وی گفت: شهفرایندان می توانند جهت اطلاع از آخرین شرایط فعالیت مراکز به سایت ستاد معاینه فنی تهران به نشانی inspection.tehran.ir مراجعه و یا با سامانه 96006000 تماس بگیرند.

منبع: بیت ران
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3922

به "ساعت کاری مراکز معاینه فنی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت کاری مراکز معاینه فنی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید