زمینه های ارتقای کیفیت گندم، آرد و نان فراهم شده است

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، یزدان سیف در مراسم دومین همایش آموزشی بروزآمدی روش های فناورانه ارتقای کیفیت در حوزه گندم، آرد و نان، گفت: برای ارتقای کیفیت حوزه گندم، آرد و نان در امسال برنامه هایی در دستور کار قرار داده شده است که از جمله آن آموزش نیروی انسانی فعال در این حوزه است.

زمینه های ارتقای کیفیت گندم، آرد و نان فراهم شده است

وی اضافه نمود: در حوزه جابجایی گندم و آرد، احتیاج به استانداردسازی داریم و برای این منظور سال جاری از استقرار نمایندگان کارخانجات آرد در مراکز خرید برای نظارت بر روند خرید تضمینی استقبال نموده ایم تا کیفیت در نظام خرید تضمینی افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران عنوان نمود: طی سال های اخیر در بخش تجهیزات سرمایه گذاری خوبی و اعتبارات لازم برای تجهیز آزمایشگاه ها صرف شده است و این امیدواری وجود دارد که با استفاده از نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده در کنار استانداردهای تدوین شده کالای مناسب و باکیفیت فراوری گردد.

وی اضافه نمود: نگاه به گذشته نشان می دهد که در تمام حوزه ها روندی رو به رشد داشته ایم و با وجود بعضی مسائل، دستاوردهای زنجیره گندم، آرد و نان در سال های اخیر با دهه های گذشته قابل مقایسه نیست.

سیف با اشاره به دستیابی این حوزه به بازارهای منطقه ای برای صادرات فراوریات و صنایع به ویژه در بخش آرد و ماکارونی اظهار کرد: موضوع این همایش که کیفیت است باید در راستای تداوم رشد و توسعه این بخش باشد تا به وسیله افزایش کیفیت، توان رقابتی فراوریات حفظ گردد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: دشمن درصدد برهم زدن نظام اجتماعی حاکم بر کشور است و برای این منظور در سلب اعتماد متقابل مردم و مسئولان و تشکل ها کوشش می نماید که باید در کنار هم با تزریق امید به جامعه در راستا حفظ عزّت ملی بکوشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2313

به "زمینه های ارتقای کیفیت گندم، آرد و نان فراهم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه های ارتقای کیفیت گندم، آرد و نان فراهم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید