رنگ جدید وان پلاس 6T معرفی گردید

به گزارش مجله پریها، هفته گذشته رسما گوشی جدید وان پلاس با نام وان پلاس 6T معرفی و تنها در دو رنگ مشکی مات و مشکی براق، عرضه شد. حالا این شرکت رنگ جدیدی از این گوشی را معرفی نموده است. اسم این رنگ جدید Thunder Purple است. همانطور که شاهد هستید در این رنگ مشکی هم مشاهده می گردد که درواقع به شکل گرادیانت از مشکی به بنفش می رسد. نوع پوشش روی شیشه پشتی وان پلاس 6T در این رنگ نیز مات است.

رنگ جدید وان پلاس 6T معرفی گردید

تنها تفاوت این نسخه با گوشی که هفته پیش معرفی گردید، رنگ آن است و از نظر سخت افزاری، این دستگاه ها یکی هستند. این یعنی در این نسخه هم شاهد پردازنده اسنپ دراگن 845، نمایشگر بزرگ و بدون حاشیه، سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر و همچنین هشت گیگابایت حافظه رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی هستیم. همچنین باتری این گوشی نسبت به وان پلاس 6 پرظرفیت تر گردیده و همچنان شاهد استفاده از دو دوربین در پشت دستگاه هستیم.

از آن جایی که این گوشی ابتدا در کشور چین عرضه خواهد شد، انتظار داریم قیمت آن با رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی، حدود 520 دلار در این کشور باشد. البته به احتمال فراوان، شاهد عرضه این نسخه جذاب وان پلاس 6T در دیگر نقاط جهان خواهیم بود و به احتمال فراوان، قیمت آن با دیگر نسخه های وان پلاس 6T تفاوتی نخواهد داشت. این یعنی مدلی با رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی، مثل مدل مشکی رنگ و مشکی مات، قیمتی برابر با 579 دلار خواهد داشت.

مدل پایه این گوشی در کشور چین قیمتی حدود 490 دلار و بالاترین مدل با رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی قیمتی حدود 580 دلار خواهد داشت. جدا از تفاوت قیمت عرضه این گوشی در چین با دیگر نقاط جهان، نسخه چینی این گوشی به اندروید پای با رابط کاربری Hydrogen OS مجهز می گردد که تفاوت هایی جزئی با رابط کاربری Oxygen OS دارد. هنوز متاسفانه زمان عرضه این گوشی در دیگر نقاط جهان معین نگردیده اما احتمالا به زودی شاهد عرضه آن خواهیم بود. شما درباره این رنگ از وان پلاس 6T چه فکر می کنید؟

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 آبان 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 808

به "رنگ جدید وان پلاس 6T معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ جدید وان پلاس 6T معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید