رندرهای جدیدی از گلکسی S22 اولترا منتشر شد

به گزارش مجله پریها، همان طور که احتمالا می دانید، سامسونگ تا چند هفته دیگر از گوشی های سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد. طی ماه های گذشته تقریبا تمام جزئیات این گوشی ها فاش شده و حالا یکی دیگر از افشاگران هم در کنار تأیید مشخصات فاش شده، تعدادی رندر تازه از این گوشی منتشر کرده است.

رندرهای جدیدی از گلکسی S22 اولترا منتشر شد

گلکسی S22 اولترا بزرگ ترین و گران ترین عضو این خانواده محسوب می شود و به همین علت از ویژگی های مجذوب کننده زیادی بهره می برد. اگرچه این گوشی به عنوان عضو خانواده S22 راهی بازار می شود، اما در حقیقت می توانیم آن را جانشین سری نوت به حساب آوریم زیرا در بدنه آن جایگاه مخصوص قلم S Pen تعبیه شده است.

بر اساس نوترین رندرهای منتشر شده، گلکسی S22 اولترا در چهار رنگ مشکی، سفید، بنفش و سبز به دست کاربران می رسد. بدنه قلم S Pen هم مشکی رنگ است ولی بخش فوقانی آن از رنگ بدنه گوشی بهره می برد. ظاهرا این قلم نسبت به نسل قبلی 3 برابر سرعت بیشتری دارد. اندازه تأخیر قلم S-Pen در گلکسی نوت 20 اولترا 9 میلی ثانیه بود که حسی مشابه نوشتن با اتوماتیک را به کاربر القا می کرد. حالا با توجه به رسیدن این تأخیر به فقط 3 میلی ثانیه، کاربران هنگام استفاده از آن تجربه بسیار مجذوب کننده تری خواهند داشت.

در پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی تعبیه شده که نسبت به نسل قبلی تفاوت چندانی ندارد ولی در کل امکانات نسبتا بهتری را ارائه خواهد داد. در کنار آن شاهد یک دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی خواهیم بود و همچنین باید انتظار بهره گیری از دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری و دوربین پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با زوم 10 برابری را داشته باشیم. این افشاگر مدعی شده که یک سنسور پنجم هم در پنل پشتی قرار گرفته است که احتمالا برای تشخیص عمق استفاده می شود. در حفره نمایشگر این گوشی هم یک دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی انجام وظیفه می کند.

سامسونگ برای این گوشی از نمایشگر 6.8 اینچی امولد با رزولوشن 3088 در 1440 استفاده کرده که طبق یک گزارش نو، بر روی آن شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس تعبیه شده است؛ باید خاطرنشان کنیم این شیشه محافظ هنوز معرفی نشده و احتمالا در مراسم رونمایی از گوشی های سری S22 معرفی می شود. بدون شک این شیشه محافظ نسبت به نسل قبلی خود محافظت بیشتری را امکان پذیر می کند ولی هنوز اطلاعات موثقی درباره امکانات آن منتشر نشده است.

انرژی گلکسی S22 اولترا از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که از سرعت شارژ 45 وات پشتیبانی می کند. در حال حاضر هیچ کدام از گوشی های سامسونگ از چنین سرعت شارژی بهره نمی برند و اگر این شایعه صحت داشته باشد، با بیشترین سرعت شارژ در بین گوشی های سامسونگ روبرو خواهیم شد. البته با توجه به سیاست سامسونگ برای حذف شارژر از جعبه گوشی های پرچم دار خود، کاربران باید آن را به طور جداگانه بخرند. طبق یک گزارش نو، این شارژر با قیمت 50 دلار راهی بازار می شود که قیمت بالایی به شمار میرود.

از دیگر شایعه های منتشر شده می توانیم به احتمال بهره گیری گلکسی S22 اولترا از 1 ترابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. سامسونگ در چند سال اخیر فقط یک بار یکی از گوشی های خود را با 1 ترابایت حافظه داخلی راهی بازار کرد آن هم گوشی گلکسی S10 پلاس بود. باید خاطرنشان کنیم کاربران زیادی به ضبط فیلم های 4K علاقه فراوانی دارند و این نوع فیلم ها هم فضای زیادی از گوشی را اشغال می کنند. با توجه به عدم بهره گیری S22 اولترا از کارت حافظه، عرضه مدل مبتنی بر حافظه 1 ترابایتی احتمالا توجه این دسته از کاربران را جلب می کند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4555

به "رندرهای جدیدی از گلکسی S22 اولترا منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای جدیدی از گلکسی S22 اولترا منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید