رزیدنت اویل 7 تابستان سال جاری برای آیفون و آیپد عرضه خواهد شد

به گزارش مجله پریها، از زمان معرفی گوشی آیفون 15 پرو (iPhone 15 Pro) شرکت اپل در کوشش بود تا بازی های مختلفی را به این پلتفرم بیاورد. حال شرکت کپکام با یاری اپل اعلام نموده که قرار است بازی رزیدنت اویل 7 (Resident Evil 7) را برای دستگاه های نو اپل عرضه کند. همینطور اینکه به زودی نسخه آیفون و آیپد بازسازی بازی رزیدنت اویل 2 هم معرفی خواهد شد تا کاتالوگ عناوین بازی این دستگاه ها از همواره متنوع تر بشود.

رزیدنت اویل 7 تابستان سال جاری برای آیفون و آیپد عرضه خواهد شد

بازی رزیدنت اویل 7 یکی از ترسناک ترین و جالب ترین عناوین مجموعه رزیدنت اویل است. این بازی در زمان عرضه توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند و با استقبال خیلی خوبی از طرف هواداران روبرو شد. حال شرکت سازنده حدود 7 سال پس از عرضه تصمیم گرفته تا دوباره این بازی را در قالب چندین پلتفرم نو در دسترس کاربران قرار بدهد.

نسخه آیفون، آیپد و مکبوک بازی رزیدنت اویل 7 به وسیله موتور انیمیشن سازی RE Engine طراحی شده است. در نتیجه این بازی به صورت پیشفرض و در لحظه روی دستگاه رندر شده و به راحتی روی دستگاه ها با اپل سیلیکون (Apple Silicon) اجرا می گردد. منظور از اپل سیلیکون هم چیپست های خود شرکت اپل بوده که نشان می دهد بازی رزیدنت اویل 7 تنها برای دستگاه ها با چیپست ام 1 به بعد در دسترس خواهد بود.

شرکت کپکام تصمیم گرفته تا از سیستم ارتقاء تصویر MetalFX اپل برای رزیدنت اویل 7 استفاده کند تا از لحاظ بصری این بازی بسیار زیبا باشد. از طرفی سیستم ارتقاء تصویر به افزایش نرخ فریم این بازی هم یاری خواهد نمود و در نتیجه کاربران با یک تجربه بسیار خاص در آیفون، آیپد و مکبوک روبرو خواهند بود.

شرکت اپل تصمیم گرفته تا یک نسخه دمو و آزمایشی برای بازی های رزیدنت اویل در دسترس کاربران قرار دهد. در نتیجه قبل از خرید نسخه کامل بازی های رزیدنت اویل کاربران می توانند نسخه آزمایشی و دموی آن را تجربه نموده تا اگر دوست نداشتند بازی را خریداری نکنند. نکته جالب اینجاست که بازی رزیدنت اویل 7 از سیستم کراس پراگرشن (Cross Progression) هم پشتیبانی می نماید. یعنی کاربران با خرید این بازی روی یکی از دستگاه های خود می توانند آن را روی تمامی دستگاه های دیگر اپل به راحتی تجربه نموده و از طرفی اگر بازی را در یکی آغاز کردند، در دیگری ادامه بدهند.

شرکت کپکام کوشش نموده تا بازی رزیدنت اویل 7 را برای پلتفرم آیپد و آیفون بهینه کند. در نتیجه کنترل های بازی به طور کامل برای این دو پلتفرم از نو طراحی شده و نسبت به قبل ارتقاء داشته است. همینطور اینکه حالت شلیک اتوماتیک به بازی اضافه شده تا تجربه بازی را روی دستگاه های لمسی راحت تر بکند. به این شکل که اگر کاربر در یک مدت زمان تعیین به یک سوژه یا دشمن نگاه بکند، بازی به آن شلیک خواهد نمود. از طرفی این بازی به طور کامل با کنترلرهای بی سیم هم سازگار بوده تا تجربه یک کنسول خانگی را به کاربران انتقال بدهند.

هواداران بازی رزیدنت اویل 7 می توانند این بازی را از الان پیشخرید بکنند. نکته اینجاست که در صورت پیش خرید شما به محتوای Not a Hero هم دسترسی خواهید داشت که یک محتوای داستانی بیشتر به بازی اضافه خواهد نمود. همینطور اینکه کاربران با چندین نسخه مختلف از بازی رزیدنت اویل 7 در فروشگاه اپل روبرو خواهند بود که هر کدام دارای محتوای متفاوت با دیگری است. نسخه پایه داستان اصلی را داشته و نسخه های دیگر امکان دارد که محتوای جانبی بیشتری به آن اضافه بکنند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 خرداد 1403 بروزرسانی: 30 خرداد 1403 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4909

به "رزیدنت اویل 7 تابستان سال جاری برای آیفون و آیپد عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزیدنت اویل 7 تابستان سال جاری برای آیفون و آیپد عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید