رتبه ذوب آهن اشتباه است، از اهداف باشگاه جلوتر هستیم

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، حسین پاشایی شامگاه جمعه پیش از دیدار تیمش در برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه تیم ما در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و تمرینات خوبی را نیز پشت سر گذاشته است و احساس می کنم بازی فردا با توجه به تغییری که در کادر فنی تیم ذوب آهن که یکی از بزرگترین تیم های ایران است، رخ داده، یک بازی بسیار خوبی خواهد بود که می تواند ما را به صندلی بالای جدول برساند.

رتبه ذوب آهن اشتباه است، از اهداف باشگاه جلوتر هستیم

وی با اشاره به رتبه ذوب آهن در جدول لیگ برتر اضافه نمود: البته ما فریب صندلی ذوب آهن در جدول را نمی خوریم و فکر می کنم که این رتبه، رتبه اشتباهی است و ذوب آهن می تواند در ادامه فصل به اوج برگردد. ما نیز در این بازی تمام توان خود را به کار می گیریم.

مربی پارس جنوبی درباره وضعیت این تیم ادامه داد: من فکر می کنم تیم ما در جدول لیگ برتر، با توجه به شرایط و بضاعت تیم، در رتبه خوبی قرار گرفته است. در فصل جدید 70 درصد از بازیکنان از ما جدا شدند که اگرچه بازیکنان خوبی جایگزین آنها شدند اما به هر حال آن ها بازیکنانی بودند که چندین سال در کنار تیم بودند اما در مجموع تیم در فصل جدید مانند فصل گذشته از لحاظ فنی بازی های با کیفیتی را ارائه داده و حتی در بازی هایی که شکست خورده ایم، استحقاق پیروزی داشته ایم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و ما نتایج بهتری نیز کسب کنیم.

وی وجود تیم هایی مثل ذوب آهن را در لیگ باعث افزایش سطح شور و نشاط لیگ مطرح نمود و ادامه داد: بدشانسی ممکن است گریبانگیر هر تیمی بگردد و این بار ذوب آهن با آن روبرو شده است و من امیدوارم این تیم در ادامه و هرچه زودتر به اوج برگردد چراکه بودن تیم های نظیر ذوب آهن و سپاهان در راس جدول لیگ، باعث خروج لیگ از دو قطبی سرخابی و افزایش شور و هیجان لیگ می گردد.

پاشایی پیرامون هدف گذاری پارس در ابتدای فصل گفت: با توجه به جدایی 70 درصد از بازیکنان در ابتدای فصل و مسائل قانونی مربوط به محدودیت هزینه کرد برای تیم های دولتی، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، هدف اصلی تیم در این فصل باقی ماندن در لیگ برتر بوده که خوشبختانه تا اینجا از برنامه و اهداف باشگاه بسیار جلوتر هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1884

به "رتبه ذوب آهن اشتباه است، از اهداف باشگاه جلوتر هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه ذوب آهن اشتباه است، از اهداف باشگاه جلوتر هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید