دورخیز زاکربرگ برای فرار از حاشیه های انتخاباتی ، فیسبوک سطح حمایت از انتخابات 2020 را کاهش می دهد

به گزارش مجله پریها، فیسبوک بیان کرد که حمایت خود از انتخابات 2020 و کمپین های انتخاباتی را به حداقل خواهد رساند. این اقدام زاکربرگ را می توان سیاست کناره گیری از خطر و اتهام دانست. سیاستی که به نظر چندان غیر منطقی نمی رسد.

دورخیز زاکربرگ برای فرار از حاشیه های انتخاباتی ، فیسبوک سطح حمایت از انتخابات 2020 را کاهش می دهد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی ان بی سی، تکنسین های فیس بوک میزان پشتیبانی استراتژیک ارائه گردیده به کمپین های انتخاباتی آینده در ایالات متحده را کاهش می دهند.

این شبکه اجتماعی ترجیح می دهد همچنان به حمایت و آموزش گسترده برای کاندیداها، مقامات منتخب و سازمان های دولتی ادامه دهد، اما دیگر نمی خواهد کارکنان را در دفاتر و ستاد مبارزات انتخاباتی به همان اندازه که در انتخابات ریاست جمهوری 2016 همراهی می کرد، حمایت کند.

سخنگوی فیسبوک در گفت و گو با نیوزویک تایید کرد که این شرکت در عوض بر پورتال سیاست های داخلی خود تمرکز خواهد نمود و اکنون نیز به توصیه ها و هدایت ها درباره بهترین شیوه های بهینه سازی پروفایل از نظر امنیت سایبری، دسترسی مخاطبان، ابزارهای بازاریابی و تبلیغات خواهد پرداخت.

پشبینی می گردد، این موضوع خبری بد برای تیم رسانه های اجتماعی دونالد ترامپ باشد. تیمی که در جریان انتخابات 2016 کال استفاده را از موج های فیسبوکی بردند و حتی بر اساس برخی شواهد علیه هیلاری کلینتون نیز موج سازی کردند.

فیسبوک تاکید نموده که همچنان از سازمان های کارگری و دولتی نیمه سیاسی و سیاسی حمایت می نماید تا بتوانند سطوح پایه آموزش محصولات و تبلیغات را دریافت نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 659

به "دورخیز زاکربرگ برای فرار از حاشیه های انتخاباتی ، فیسبوک سطح حمایت از انتخابات 2020 را کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورخیز زاکربرگ برای فرار از حاشیه های انتخاباتی ، فیسبوک سطح حمایت از انتخابات 2020 را کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید