دستیار وزیر امور خارجه: سفر مقامات آمریکایی به منطقه در راستای ایران هراسی است

به گزارش مجله پریها، دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در ملاقات با وزیر مشاور در امور خارجی قطر تأکید کرد که سفرهای اخیر مقامات آمریکایی به کشورهای منطقه، در راستای ایران هراسی و ایجاد بی ثباتی در منطقه است.

دستیار وزیر امور خارجه: سفر مقامات آمریکایی به منطقه در راستای ایران هراسی است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور ویژه سیاسی، امروز سه شنبه در ملاقات با سلطان المریخی وزیر مشاور در امور خارجی با اشاره به سفرهای پرتعداد مقامات آمریکایی به کشورهای منطقه طی روزها و هفته های اخیر، این سفرها را تلاشی در راستای ایران هراسی و ایجاد بی ثباتی در منطقه خواند.

در این این دو دیپلمات ارشد ایرانی و قطری که در وزارت امور خارجه قطر در دوحه برگزار گردید، دو طرف همچنین درخصوص مسائل دوجانبه و گسترش روابط سیاسی و مالی فیمابین به ویژه برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور در آینده نزدیک گفت وکو کردند.

علی اصغر خاجی و سلطان المریخی در ادامه گفت وگوهای خود در ارتباط با تحولات جاری در منطقه مذاکره و بر تداوم رایزنی ها و مشورت ها تاکید کردند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3588

به "دستیار وزیر امور خارجه: سفر مقامات آمریکایی به منطقه در راستای ایران هراسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار وزیر امور خارجه: سفر مقامات آمریکایی به منطقه در راستای ایران هراسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید