تور دبی: درهای شهر دبی اواسط تیرماه به روی گردشگران گشوده می شوند

به گزارش مجله پریها، به گفته مسئولان دبی، درهای این شهر تا ماه ژوئیه به روی گردشگران گشوده و برنامه های گردشگری آن از سر گرفته خواهد شد.

تور دبی: درهای شهر دبی اواسط تیرماه به روی گردشگران گشوده می شوند

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

مسئولان دبی اعلام کردند که ضمن در نظر گرفتن فرایند دنیای شیوع کرونا، به احتمال زیاد درهای این شهر را تا ماه ژوئیه به روی گردشگران خواهند گشود. به گفته مسئولان گردشگری دبی، شرایط شهر به گونه ای است که می تواند تا اواسط تیرماه (برابر با ماه ژوئیه) فعالیت های گردشگری خود را از سر بگیرد، ولی در صورت ادامه پاندمی کرونا در اقصی نقاط دنیا، فرایند از سر گیری فعالیت ها تا ماه مهر به تعویق خواهد افتاد.

با در نظر گرفتن محدودیت های اعمال شده در سایر نقاط دنیا، شروع دوباره فعالیت ها به صورت تدریجی اتفاق خواهد افتاد و آنطور که هلال الماری، مدیر کل اداره گردشگری و بازاریابی تجاری دبی گفته است، شاید این فرایند تا ماه مهر (برابر با سپتامبر) به تعویق افتد.

الماری در ادامه صحبت های خود اضافه کرد:

نکته مهم در برنامه های آن ها، مساله دنیای قرنطینه بودن بسیاری از کشورها و از آن مهم تر، مذاکره های دو جانبه است.

در راستای اتخاذ تصمیم های پیشگیرانه با هدف جلوگیری از توسعه ویروس کرونا، کلیه ویزاهای توریستی دبی از 27 اسفند سال گذشته (برابر با 17 مارس 2020) به حالت تعلیق عایدیه اند. گردشگری یکی از بزرگ ترین صنایع دبی است. این امیرنشین کوچک در کشور امارات متحده عربی در سال 2019 بیش از 16.73 میلیون بازدیدکننده داشته که بیش از 150 میلیارد درهم برای اقتصاد محلی عایدی به ارمغان آورده است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4541

به "تور دبی: درهای شهر دبی اواسط تیرماه به روی گردشگران گشوده می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: درهای شهر دبی اواسط تیرماه به روی گردشگران گشوده می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید