داود فنایی: دوست داریم کاری بزرگ برای مردم مشهد و طرفداران پدیده انجام دهیم، احتیاج به دروازه بانی مانند فراهانی داشتیم

به گزارش مجله پریها، داود فنایی، مربی دروازه بان های تیم فوتبال پدیده تأکید کرد که این تیم احتیاج به دروازه بانی میلاد فراهانی داشته است.

داود فنایی: دوست داریم کاری بزرگ برای مردم مشهد و طرفداران پدیده انجام دهیم، احتیاج به دروازه بانی مانند فراهانی داشتیم

داود فنایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تیم پدیده گفت: ما از روز یکشنبه تمرینات مان را در تهران آغاز کردیم و قرار است احتمالاً اردویی را هم در کشور ترکیه برگزار کنیم. خدا را شکر شرایط مان خوب است و مراحل پایانی انتقال مالکیت باشگاه هم به شرکت شهر خودرو اجرا شده است. باید از آقای حمیداوی هم تشکر کنیم که در این شرایط سخت جرأت به خرج داد. به هرحال پدیده با مسائل اقتصادی، شکایت بازیکن خارجی و ... روبرو بود و حالا امیدواریم که این مسائل از بین برود.

مربی دروازه بان های پدیده درباره اضافه شدن میلاد فراهانی به این تیم هم تأکید کرد: ما جلالی راد را به دلیل رفتن به خدمت سربازی از دست دادیم و از طرفی همکاری با ناصری هم طبق خواسته های ما پیش نرفت. در این شرایط به جذب دروازه بانی مثل فراهانی احتیاج داشتیم. خوشبختانه فراهانی مورد تأیید کادر فنی ما قرار گرفته است و گلر باتجربه ای است که می تواند به تیم مان یاری کند. البته ما همچنان یوسف بهزادی را هم در اختیار داریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پدیده می تواند در جام حذفی یا لیگ برتر قهرمان گردد؟، گفت: پدیده در ابتدای فصل برای قهرمانی بسته نشد، ولی شرایط طوری پیش رفت که در لیگ برتر و جام حذفی نتایج خوبی گرفتیم. حالا هم تمام هدف مان این است که روند فعلی را ادامه دهیم. دوست داریم در این فصل یک کار بزرگ برای مردم مشهد و طرفداران پدیده انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2139

به "داود فنایی: دوست داریم کاری بزرگ برای مردم مشهد و طرفداران پدیده انجام دهیم، احتیاج به دروازه بانی مانند فراهانی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داود فنایی: دوست داریم کاری بزرگ برای مردم مشهد و طرفداران پدیده انجام دهیم، احتیاج به دروازه بانی مانند فراهانی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید