خرید بیش از 220 تن مرغ از مرغداران استان همدان

به گزارش مجله پریها، خبرنگاران/همدان مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان همدان از خرید بیش از 220 تن مرغ از مرغداران استان خبر داد و گفت: در راستای حمایت از مرغداران تا به امروز 220 تن مرغ از مرغداران استان همدان خریداری شده است.

خرید بیش از 220 تن مرغ از مرغداران استان همدان

ابوالفضل اینانلو در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به کاهش قیمت مرغ زنده از اواخر اسفندماه سال گذشته شرکت پشتیبانی امور دام در راستای حمایت از تولیدکننده و جلوگیری از ضرر و زیان مرغداران اقدام به خرید مرغ کرده است.

وی با بیان اینکه این شرکت مرغ را با نرخ 12 هزار و 700 تومان از مرغداران خریداری می کند، شرح داد: در استان همدان قرارداد خرید 500 تن مرغ از مرغداران منعقد شده که تا کنون 220 تن خریداری و ذخیره سازی شده است.

اینانلو با تأکید بر اینکه خرید مرغ تا متعادل شدن قیمت در بازار ادامه خواهد داشت، درباره میزان ذخایر استراتژیک استان گفت: ذخایر استان از نظر کالاهای اساسی و مرغ مکفی است و هیچ گونه نگرانی در این باره وجود ندارد.

وی بیان نمود: در حال حاضر استان همدان 3500 تن ظرفیت ذخیره سازی و انبارهای زیرصفر دارد به طوریکه 2000 تن در سردخانه همدان و 1500 تن در سردخانه نهاوند ظرفیت ذخیره سازی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان همدان یادآور شد: در سال گذشته 619 تن مرغ از مرغداران خریداری و ذخیره سازی شد که 185 تن در مواقع مختلف توزیع شده است.

وی درباره زمان توزیع مرغ های منجمد ذخیره سازی شده در استان نیز بیان نمود: در حال حاضر به منظور حمایت از تولیدکننده تولید مازاد از بازار جمع آوری شده و زمانی که تقاضا بالا رود با هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان و در راستای حمایت از مصرف کننده وارد بازار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3357

به "خرید بیش از 220 تن مرغ از مرغداران استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بیش از 220 تن مرغ از مرغداران استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید