حضور اصغر رحیمی در وبینار کمیته ورزش شورای المپیک آسیا

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این وبینار کمیته ورزش شورای المپیک آسیا که 14 عضو کمیته ورزش به همراه نمایندگان شورای المپیک آسیا و حدود 50 نفر از تیم های کمیته های برگزاری بازیهای مختلف حضور داشتند، آنالیز و گزارش پیشرفت کمیته برگزاری بازیهای المپیک 2020 توکیو، آنالیز و گزارش پیشرفت کمیته برگزاری بازی های ساحلی سانیا 2020 چین، آنالیز و گزارش پیشرفت کمیته برگزاری بازیهای آسیایی جوانان شانتو چین 2021، آنالیز و گزارش پیشرفت کمیته برگزاری بازیهای داخل سالن تایلند 2021 و آنالیز و گزارش پیشرفت کمیته برگزاری بازیهای آسیایی هانژو 2022 از جمله موارد مطرح بود.

حضور اصغر رحیمی در وبینار کمیته ورزش شورای المپیک آسیا

همچنین به رغم اینکه 3 دوره بازیهای ذکر شده در کشور چین برگزار می گردد بطور طبیعی هر کدام گزارش مفصلی از مراحل آماده سازی محل مسابقات و تمرین و دهکده بازیها ارائه و موضوع و چالش اصلی خود را ویروس کووید 19 خاطرنشان کردند در حالی که زیر ساخت ها برای برگزاری رویدادها آماده بود.

گفتنی است موضوع ارائه گزارش در مورد بازیهای آسیایی جوانان و ساحلی توسط شهردار و معاونین ایشان نیز ارائه شد. همچنین گزارش 2022 هانژوه توسط معاون بخش ورزش کمیته برگزاری ارائه شد. در ادامه این جلسه گزارش المپیک 2020 توکیو توسط کمیته ورزش بازیها قرائت و مهمترین چالش کمیته برگزاری موضوع حفظ داوطلبین و زیر ساخت و اسپانسر بیان شد.

گزارش بازیهای داخل سالن بانکوک نیز توسط نماینده کمیته المپیک تایلند ارائه که پس از آنالیز شرایط پیشرفت کار خوب اعلام شد.

در گزارش های ارائه شده زمانبندی بازیها و رشته ها و محل مسابقات نیز که قبلا برای کمیته های ملی المپیک ارسال شده است، ارائه شد.

همچنین شورای المپیک آسیا خاطرنشان کرد Dance sport به بازیهای المپیک و رشته الکترونیک به بازیهای آسیایی اضافه خواهد شد.

در ادامه شورای المپیک آسیا از محبوبیت و خواسته ورزشکاران و مردم به ویژه کشورهای آسیایی برای اضافه شده بازیهای الکترونیک به برنامه بازی ها اطلاع داد و خاطرنشان کرد قویاً به دنبال حمایت این رشته برای اضافه شدن به برنامه بازیها هستیم.

در انتهای این جلسه که شرکت کنندگان با نرم افزار ZOOM حضور داشتند بخش پرسش و پاسخ با حضور مدعوین برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3695

به "حضور اصغر رحیمی در وبینار کمیته ورزش شورای المپیک آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور اصغر رحیمی در وبینار کمیته ورزش شورای المپیک آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید