جوکر ددپول را پشت سرگذاشت ، فیلم مرد دیوانه گاتهام سیتی پرفروش ترین فیلم بزرگسال شد

به گزارش مجله پریها، فیلم جوکر با عبور از فروش جهانی ددپول2 و فروش 788.1 میلیون دلاری، عنوان پرفروش ترین فیلم مختص بزرگسالان را از آن خود کرد.

جوکر ددپول را پشت سرگذاشت ، فیلم مرد دیوانه گاتهام سیتی پرفروش ترین فیلم بزرگسال شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، جوکر با عبور از رکورد فروش ددپول نام خودر را به عنوان پرفروش ترین فیلم R (مختص رده سنی بزرگسال) ثبت کرد.

ددپول2 با فروش 785 میلیون دلاری در سال 2018 و نسخه اوریجینال آن با فروش 782 میلیون دلاری در سال 2016 پرفروش ترین فیلم های بزرگسالان بودند.

این در حالی است که پیش بینی می گردد فروش جهانی جوکر تا انتها روز یکشنبه به 825 میلیون دلار برسد.

پیش بینی ها مبنی بر این است که این فیلم فروش خود را از 900 میلیون دلار هم عبور می دهد.

فروش جوکر که نمایشش از 4 اکتبر آغاز شد در شمال آمریکا 258.6 میلیون دلار و در بازار بین المللی 529.5 میلیون دلار بوده است. این در حالی است که به دلیل مضمون سیاه آن، فیلم با پیش بینی های امنیتی در سینما ها به نمایش درآمد.

کمپانی برادران وارنر برای فراوری فیلم 62.5 میلیون دلار هزینه نموده است که خیلی کمتر از آن چیزی است که برای فراوری محصولات کمیک بوکی برای سینما، هزینه می گردد. به این معنی این فیلم می تواند به یکی از پرسودترین فیلم های ابرقهرمانی در تاریخ هم بدل گردد.

به این ترتیب جوکر از ماتریکس؛ بارگذاری مجدد با فروش 738.6 میلیون دلار در سال 2003، آن با فروش 697 میلیون دلاری در سال 2017 و مصایب مسیح با فروش 622.3 میلیون دلاری در سال 2003 نیز بالاتر قرار گرفته است.

رایان رینولدز بازیگر فیلم ددپول با توییتی که آن هم برای استفاده از واژه های نامناسب در رده مختص بزرگسالان جای می گرفت، موفقیت جوکر را تبریک گفت. او تبریکش را با این آغاز کرد که تبریک برای باکس آفیس درجه R نمی تواند آن چیزی باشد که انتظارش را داری ...

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2970

به "جوکر ددپول را پشت سرگذاشت ، فیلم مرد دیوانه گاتهام سیتی پرفروش ترین فیلم بزرگسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوکر ددپول را پشت سرگذاشت ، فیلم مرد دیوانه گاتهام سیتی پرفروش ترین فیلم بزرگسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید