تکنیک های آرایش چهره در فصل سرما

به گزارش مجله پریها، در هر فصلی، آرایش دارای اصول و تکنیک‌های خاص خود است. رژلبی که در تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد، در زمستان مناسب نیست و رنگ سایه چشم و رژگونه در بهار با فصل پاییز تفاوت دارد. با ما همراه باشید و از راهنمایی‌ها و نکات حرفه‌ای در آرایش خود در فصل سرد استفاده کنید.

تکنیک های آرایش چهره در فصل سرما

استفاده از کرم پودر یا پنکیک روشن‌تر

استفاده از کرم پودر یا پنکیکی که یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست طبیعی شما باشد، از تکنیک‌های آرایش زیبا و طبیعی برای فصل زمستان است. در نظر داشته باشید که در آرایش تابستانی، پنکیک یا کرم پودری که یک درجه تیره‌تر از رنگ پوستتان است، مناسب است. با توجه به اینکه پوست در فصل زمستان معمولاً خشک و پوسته‌پوسته می‌شود، حتماً قبل از استفاده از کرم پودر یا پنکیک، از یک مرطوب‌کننده و آبرسان مناسب برای پوستتان استفاده کنید. در صورتی که برای یک مهمانی آرایش می‌کنید، با استفاده از هایلایتری که با رنگ کرم یا پنکیک شما هماهنگ باشد، قسمت بالای گونه‌ها را براق و برجسته تر کنید.

استفاده از مداد ابرو با رنگ طبیعی

برای دست‌یابی به آرایش زیبا و طبیعی در فصل زمستان، انتخاب مدادی مناسب برای ابروها امری ضروری است. در فصل زمستان، بهتر است ابروها پرتر و پهن‌تر از سایر فصول باشند. ابروهای خود را نازک نکنید و برای انتخاب رنگ مداد ابرو از رنگ‌های طبیعی یا یک درجه روشن‌تر از رنگ ابروهایتان استفاده کنید.

استفاده از رژلب براق برای آرایش روزانه و رنگ تیره برای آرایش شب

یکی از تکنیک‌های آرایش زیبا و طبیعی در فصل زمستان، استفاده از رژلب‌های براق است. برای آرایش روزانه و ملایم، انتخاب یک رژلب براق که با رنگ رژگونه و آرایش کلی صورتتان همخوانی داشته باشد، مناسب است. اما برای مهمانی‌های تابستانی، قضیه تا حدودی متفاوت است. در این موارد، رژلب‌های تیره بهترین انتخاب هستند. به عقیده کارشناسان زیبایی، برای فصل زمستان، حضور یک رژلب تیره با تم قهوه‌ای، بنفش بادمجانی یا حتی زرشکی، ضروری است. پیشنهاد ما به شما این است که برای مهمانی‌های شب در فصل زمستان به هیچ عنوان از رنگ‌های رژلب نارنجی و صورتی یا گلبهی ملایم استفاده نکنید. اینطوری رنگ رژلب شما با رنگ‌های تیره یا خنثی معمول لباس‌های زمستانی سازگار خواهد بود.

انتخاب سایه چشم براساس رنگ پوست

با توجه به رنگ پوستتان، سایه چشم مناسب را انتخاب کنید. اگر رنگ پوستتان روشن است، از سایه چشم نقره‌ای براق استفاده کنید و اگر تن پوستتان تیره است، از سایه چشم طلایی برای زیرسازی سایه استفاده کنید. برای سایه دوم، از رنگ متالیک استفاده کنید و سایه نهایی را یک سایه مشکی براق انتخاب کنید. در مورد سایه مشکی، تمام برس سایه را به سایه مشکی آغشته نکنید، بلکه کمی سایه مشکی به برس سایه بمالید و آن را روی پلک‌ها محو کنید. به طور کلی، رنگ‌های مناسب برای آرایش زمستان، رنگ‌های مسی، برنز و طلایی هستند که با رنگ‌های دودی و مشکی ترکیب می‌شوند.

رژگونه را به اندازه کافی تیره کنید

یکی از تکنیک‌های آرایش زیبا و طبیعی در فصل زمستان، انتخاب رژگونه‌ای است که با رنگ پوستتان و البته با رنگ پنکیک یا کرم پودرتان سازگار باشد. در فصل زمستان، بهتر است رژگونه را دو درجه تیره‌تر از رنگ پوستتان انتخاب کنید، اما همچنان رنگ‌های بسیار تیره را انتخاب نکنید. رنگ‌های تیره رژگونه به آرایش شما ظاهر مصنوعی و نامتعارف می‌بخشند. برای فصل زمستان، رنگ‌های رژلب مناسب عبارتند از صورتی، هلویی ملایم و گلبهی. روش استفاده از رژگونه برای یک آرایش طبیعی بسیار مهم است. با استفاده از برس‌های بزرگ و با حرکات دورانی روی استخوان گونه، گونه‌ها برجسته‌تر خواهند بود.

اجتناب از خط چشم و ریمل رنگی

اگرچه خط چشم‌های رنگی جذاب و شاد هستند، اما باید بدانید که بیشتر به آرایش تابستانی می‌پردازند. رنگ مناسب برای خط چشم در یک آرایش زمستانی، مشکی است. همچنین ریمل‌های رنگی نیز برای آرایش زمستانی مناسب نیستند. رنگ مشکی بهترین رنگ ریمل برای فصل زمستان است.

انتشار: 10 تیر 1402 بروزرسانی: 10 تیر 1402 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 961

به "تکنیک های آرایش چهره در فصل سرما" امتیاز دهید

1 کاربر به "تکنیک های آرایش چهره در فصل سرما" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکنیک های آرایش چهره در فصل سرما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید