آرایش چشم رو به پایین (پلک افتاده) به روش درست

به گزارش مجله پریها، بعضی از افراد پلک‌های رو به پایین دارند. به واقع، انتهای این نوع چشم‌ها به سمت پایین می‌باشد و کاسه آن‌ها به نظر کوچک‌تر می‌آید. به همین دلیل، در آرایش این چشم‌ها باید بسیار دقیق عمل کرد. این مقاله نحوه مناسب آرایش چشم‌های رو به پایین یا پلک چشم افتاده را توضیح داده است.

آرایش چشم رو به پایین (پلک افتاده) به روش درست

آرایش مناسب ابرو برای پلک چشم افتاده

آرایش ابرو تاثیر بسیار زیادی بر آرایش چشم دارد، بنابراین با توجه به حالت چشم باید بهترین نوع آرایش ابرو را نیز انتخاب کنید. اگر دارای پلک چشم های پایین و افتاده هستید بهتر است ابرو های تان را به صورت پهن آرایش کنید تا افتادگی چشم ها کمتر به نظر آید.

بهترین روش‌های آرایش برای چشم‌های پلک افتاده

اهمیت آرایش ابرو بر روی ظاهر و جذابیت چشم‌ها به‌خصوص برای افرادی که پلک افتاده دارند بسیار زیاد است. در این مقاله بهترین روش‌ها و تکنیک‌های آرایش برای چشم‌های پلک افتاده را بررسی خواهیم کرد. با رعایت این راهنما، می‌توانید ابروهایی را انتخاب کنید که باعث کمرنگ شدن افتادگی چشم‌ها می‌شوند و ظاهر جذابی به چشمان شما ببخشند.

1. رنگ و سایه چشم

یکی از مراحل مهم آرایش چشم، استفاده از سایه چشم است. برای چشم‌های پلک افتاده، می‌توانید بهترین نتیجه را با انتخاب رنگ‌های مناسب و استفاده از سایه‌های پهن به دست بیاورید. برای این منظور، می‌توانید به صورت دقیق سایه را در اطراف بالای پلک و پایین آن قرار داده و آن را محو کنید. سپس با استفاده از رنگی کمی روشن‌تر، گوشه‌های بیرونی چشم را بیشتر برجسته کنید.

2. خط چشم

برای آرایش چشم‌های پلک افتاده، می‌توانید از خط چشم استفاده کنید. در این روش، ابتدا از مرکز چشم شروع کرده و خط را به سمت خارج کشیده، سپس به سمت پایان چشم ادامه دهید. توجه داشته باشید که در انتهای خارجی چشم، خط چشم را پهن‌تر کشیده و در صورت تمایل می‌توانید خط چشم را در داخل پلک بالایی نیز کشیده و چشمانتان را بیشتر به نظر آرایش دهید. اما به‌یاد داشته باشید که کشیدن خط چشم در پلک پایین باعث کوچکتر به نظر آمدن چشم‌ها خواهد شد، بنابراین اگر افتادگی پلک‌های شما باعث ریزشدن بیش از حد چشم‌ها شده است، بهتر است از کشیدن خط چشم در پلک پایین خودداری کنید.

3. ریمل

استفاده از ریمل یکی از مهمترین قدم‌ها در آرایش چشم است. قبل از استفاده از ریمل، مژه‌های خود را با یک فرم‌ژه فر و به سمت بالا بردارید تا چشمانتان به شکل درشت‌تری ظاهر شود. سپس با استفاده از ریمل مناسب، ابتدا مژه‌های بالا و سپس مژه‌های پایین خود را آرایش کنید.

نکات پایانی

توجه به حالت و آرایش چشم‌ها، تاثیر بسیار زیادی بر جذابیت و زیبایی صورت شما دارد. افرادی که پلک افتاده دارند، بهتر است به آرایش قسمت‌های بیرونی چشم‌ها توجه بیشتری داشته باشند تا چشمانشان درشت‌تر به نظر برسد. با رعایت این راهنما و استفاده از روش‌های مناسب، می‌توانید ظاهر جذاب و زیبایی داشته باشید و با آرایش ابروها و چشم‌ها، زیبایی صورت خود را بیشتر بیان کنید.

انتشار: 10 تیر 1402 بروزرسانی: 10 تیر 1402 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4114

به "آرایش چشم رو به پایین (پلک افتاده) به روش درست" امتیاز دهید

1 کاربر به "آرایش چشم رو به پایین (پلک افتاده) به روش درست" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرایش چشم رو به پایین (پلک افتاده) به روش درست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید