شرح فرماندار شوش در مورد فیلم منتشرشده ضدعفونی کارگران نیشکر

به گزارش مجله پریها، خبرنگاران/خوزستان فرماندار شوش در واکنش به فیلم منتشر شده از ضدعفونی کارگران نیشکر هفت تپه با دستگاه سمپاش گفت: اقدام انجام گرفته صحیح نبوده و تذکرات لازم به افراد و مسوولان شرکت داده شده است.

شرح فرماندار شوش در مورد فیلم منتشرشده ضدعفونی کارگران نیشکر

عدنان غزی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد فیلم منتشر شده در فضای مجازی که نشان می دهد کارگران نیشکر هفت تپه شوش بدون ماسک و دستکش برای مقابله با کروناویروس توسط دستگاه های سمپاش ضدعفونی می شوند، اظهار کرد: فیلمی که از ضدعفونی کارگران نیشکر هفت تپه منتشر شده است اقدام صحیحی نبوده و تذکرات لازم به افراد و مسوولان شرکت در این زمینه داده شده است.

وی اضافه کرد: در این زمینه دستورات لازم برای رعایت بهداشت فردی و همچنین استفاده کارگران از ماسک و دستکش به شرکت نیشکر هفت تپه داده شده است و خوشبختانه همواره این شرکت همکاری مناسبی را دارد.

غزی بیان کرد: به همه شرکت های منطقه در زمینه کارت زنی، ضد عفونی کردن سطوح و وسایل و همچنین رعایت بهداشت کارگران تذکرات لازم داده شده است. همچنین به آن ها گفته شده است که باید ماسک و دستکش در اختیار کارگران قرار دهند.

فرماندار شوش اعلام نمود: با افرادی که خلاف قانون رفتار نمایند و موارد و دستورالعمل های بهداشتی را برای مقابله با کروناویروس رعایت ننمایند به صورت جدی برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3279

به "شرح فرماندار شوش در مورد فیلم منتشرشده ضدعفونی کارگران نیشکر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح فرماندار شوش در مورد فیلم منتشرشده ضدعفونی کارگران نیشکر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید