تهیه نرم افزاری جدید برای ارائه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی

به گزارش مجله پریها، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: نرم افزار جدیدی برای توسعه خدمات غیرحضوری تهیه گردیده است و بیش از 60 خدمت سازمان تأمین اجتماعی به وسیله این نرم افزار به جامعه هدف ارائه می گردد. با بهره برداری از این نرم افزار میزان مراجعات حضوری به شعب تأمین اجتماعی کاهش قابل توجهی خواهد داشت.

تهیه نرم افزاری جدید برای ارائه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی

به گزارش خبرنگاران، محمد حسن زدا در اولین جلسه شورای معاونین سازمان تأمین اجتماعی که به ریاست وی برگزار گردید و با ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران استانی این سازمان در سراسر کشور همراه بود، گفت: یاد خاطره مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین که منشأ خدمات فراوان به جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی بودند را گرامی می داریم و به روح بلند این دو عزیز درود می فرستیم.

وی از واریز یاری نقدی 200 هزار تومانی به حساب مستمری بگیران تأمین اجتماعی اطلاع داد و گفت: یاری نقدی مستمری بگیرانی که از بانک رفاه کارگران حقوق خود را دریافت می نمایند از 4 صبح امروز واریز گردیده است و افرادی نیز که از سایر بانک ها حقوق دریافت می نمایند، این مبالغ شب گذشته به حسابشان واریز گردیده است.

زدا با اشاره به فرا رسیدن ماه های پایانی سال و اهمیت تأمین منابع مورد احتیاج برای ایفای تعهدات سازمان تأمین اجتماعی، گفت: برای تأمین منابع مورد احتیاج در ماه های پایانی سال برنامه ریزی دقیقی انجام گردیده است.

وی با اشاره به مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی، گفت: در این زمینه نیز تصمیمات موثری اتخاذ گردیده است.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از اجرای طرح ناب سازی خدمات بخش بیمه ای این سازمان اطلاع داد و گفت: در نتیجه اجرای این طرح فرآیندهای کاری اصلاح و موازی کاری ها رفع می گردد تا خدمت رسانی به مخاطبان سازمان در مسیر مناسب تری انجام گردد.

زدا بهره گیری از مشارکت شرکای اجتماعی در تمامی تصمیم گیری ها را بسیار مهم ارزیابی کرد و اضافه نمود: در تمامی سطوح سازمان و در تمامی استانها مدیران سازمان تأمین اجتماعی در تصمیم گیرها نظرات شرکای اجتماعی را اخذ می نمایند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی،وی نتیجه تمامی اقدامات انجام شده را بالندگی بیشتر و خدمت رسانی سازمان تأمین اجتماعی دانست و گفت: بالندگی سازمان تأمین اجتماعی به افزایش بالندگی کشور یاری می نماید و حاصل کوشش ها و اقداماتی که در این سازمان از 5 سال پیش و با کوشش های دکتر نوربخش انجام گردیده است، ارتقاء صندلی این سازمان و خدمت رسانی بهتر به جامعه تحت پوشش است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1478

به "تهیه نرم افزاری جدید برای ارائه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه نرم افزاری جدید برای ارائه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید