تهدید باشگاه استقلال از سوی ذوب آهن در ماجرای چک تبریزی؛ مجبوریم اقدام قانونی انجام دهیم

به گزارش مجله پریها، عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: اگر قرار باشد پاس شدن چک باشگاه استقلال زمان بیشتری طول بکشد, ذوب آهن اقدام قانونی می نماید.

تهدید باشگاه استقلال از سوی ذوب آهن در ماجرای چک تبریزی؛ مجبوریم اقدام قانونی انجام دهیم

احمد جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره پاس نشدن چک باشگاه استقلال که برای صدور رضایت نامه مرتضی تبریزی صادر گردیده بود, گفت: به باشگاه استقلال تا امروز (چهارشنبه) فرصت داده گردیده و استقلالی ها برای پاس شدن این چک قول داده بودند. تصمیم باشگاه ذوب آهن این است که اگر قسط اول پرداخت نگردد, اقدام قانونی را شروع کنیم. هیئت مدیره مسئولیت را به آذری سپرده و او در حال پیگیری موضوع است.

وی درباره اینکه موعد پاس شدن چک اول باشگاه استقلال چه تاریخی بوده است, بیان کرد: تاریخ چک برای 12-10 روز گذشته بوده و طبق توافق, قرار گردیده بود اگر چک در تاریخ مقرر پاس نگردد, باشگاه استقلال 50 درصد مبلغ چک را به عنوان جریمه پرداخت کند که ما تا الآن صبر کردیم تا بین دو باشگاه تعامل وجود داشته باشد. اگر قرار باشد پاس شدن چک زمان بیشتری طول بکشد باشگاه ذوب آهن اقدام قانونی می نماید.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن درباره اینکه 50 درصد مبلغ چک اول 250 میلیون تومان می گردد و اینکه آیا ذوب آهن قصد دارد این مبلغ را هم از استقلال دریافت کند, گفت: از ابتدا قرارمان با باشگاه استقلال این بود که کار به اینجا کشیده نگردد. اگر قرار باشد بی توجهی به پرداخت طولانی تر گردد, مجبوریم اقدام قانونی را انجام دهیم. آذری از این موضوع خیلی ناراحت است و همان طور که گفتم قرار نبوده کار به اینجا کشیده گردد.

جمشیدی تأکید کرد: اگر قرار باشد کسی در باشگاه استقلال جوابگو نباشد, موضوع را در فدراسیون فوتبال پیگیری می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 971

به "تهدید باشگاه استقلال از سوی ذوب آهن در ماجرای چک تبریزی؛ مجبوریم اقدام قانونی انجام دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید باشگاه استقلال از سوی ذوب آهن در ماجرای چک تبریزی؛ مجبوریم اقدام قانونی انجام دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید