تهامی: وعده مسئولان جدی نبود، پورموسوی در صنعت نفت نمی ماند

به گزارش مجله پریها، مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر وعده مسئولان برای حل مسائل جدی نبود مطمئن باشید پورموسوی در صنعت نفت نمی ماند.

تهامی: وعده مسئولان جدی نبود، پورموسوی در صنعت نفت نمی ماند

فاخر تهامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص آخرین شرایط مصدومیتش گفت: در بازی رفت برابر نساجی مصدوم شدم که دو ماه و نیم از آن اتفاق می گذرد. در این مدت روزهای سختی را پشت سر گذاشتم چون مصدومیت برای هر فوتبالیستی سخت است ولی خدا را شکر الان شرایط خوبی دارم. فکر می کنم تا 10 روز دیگر به شرطی که آقای پورموسوی اجازه بدهد، می توانم برای صنعت نفت بازی کنم.

وی ادامه داد: دوری از فوتبال واقعا سخت است و حالا انگیزه زیادی دارم تا به صنعت نفت کمک کنم و خودم را نشان دهم. امیدوارم بعد از بازگشت به میادین بهترین عملکرد را داشته باشم و بازی های خوبی به نمایش بگذارم. هنوز جوان هستم و فرصت دارم خودم را نشان دهم.

تهامی در خصوص مسائل مالی صنعت نفت و عدم پرداخت حق و حقوق بازیکنان در 7 ماه گذشته بیان نمود: مسئولان استانی قول داده اند که مسائل برطرف شود و گویا این بار قول هایی که دادند واقعا جدی است. اگر وعده مسئولان جدی نبود مطمئن باشید پورموسوی در صنعت نفت نمی ماند چرا که تا چند روز پیش بحث جدایی این مربی مطرح بود ولی این مربی در نهایت تصمیم داشت بماند. بیشتر بازیکنان ما هم فقط به خاطر آقا سید (پورموسوی) صبر کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4120

به "تهامی: وعده مسئولان جدی نبود، پورموسوی در صنعت نفت نمی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهامی: وعده مسئولان جدی نبود، پورموسوی در صنعت نفت نمی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید