تفریحات ساحلی ریودوژانیرو

به گزارش مجله پریها، ریودوژانیرو

بیشتر کسانی که به به شهر ریودوژانیرو می روند یکی از زیباترین و مهمترین ویژگی های این شهر را تفریحات ساحلی درریودوژانیرو می دانند، چرا که این شهر در کنار اقیانوس اطلس می باشد، به همین دلیل بسیاری از افرادی که به این شهر می آیند برای تفریحات ساحلی در ریودوژانیرو بیشتر اشتیاق دارند. از آنجایی که اقیانوس اطلس بسیار بزرگ است ساحل هایی هم که در کنار آن هستند هم تنوع بالایی در زیبایی و تفریح دارندو به همین دلیل در ادامه برخی از سواحلی را که برای تفریحات ساحلی در ریودوژانیرو مناسب می باشد را معرفی می کنیم.

تفریحات ساحلی ریودوژانیرو

معرفی تفریحات ساحلی در ریودوژانیرو :

یکی از بهترین تفریحاتی که وجود دارد و بیشتر افراد به آن علاقه دارند تفریحات ساحلی می باشد، بنابراین اگر شهری دارای چنین تفریحاتی بود بدون شک از آن باید لذت ببرید. تفریحات ساحلی در ریودوژانیرو شهرت زیادی دارد و سواحل آن بسیار گوناگون می باشد. در ادامه این سواحل را معرفی می کنیم.

1. ساحل باررا :

یکی از طولانی ترین سواحلی که در ریو وجود دارد و طول آن به 18 کیلومتر می رسد ساحل باررا می باشد که این ساحل میزباین بسیاری از مسابقات المپیک است. سرگرمی هایی که در این ساحل وجود دارد موج سواری های کوتاه و بلند، کایت سواری و باد سواری می باشد.

در نتیجه می توان گفت یک از تفریحات ساحلی در ریودوژانیرودر ساحل باررا می باشد که علاوه بر تفریحات جذابی که دارد مسابقات قهرمانی بسیاری در این ساحل برگزار می شود. موج سواری های بلند این ساحل بسیار هیجان آور است و کسانی که به موج سواری علاقه دارند اگر یکبار موج سواری را در این ساحل امتحان کنند بسیار از آن لذت خواهند برد.

2. ساحل جوتینگ :

یکی از تفریحات ساحلی در ریودوژانیرو در ساحل جوتینگ می باشد که این ساحل بسیار دنج و صخره ای می باشد، شما می توانید برای رسیدن به این ساحل از قسمت پارکینگ پیاده روی کوتاهی داشته باشید. از آنجایی که این ساحل بسیار زیبا می باشد و طبیعتی بسیار آرام و دلنشین دارد شما می توانید علاوه بر تفریحات ساحلی آخر هفته خود را در اینجا بگذرانید و از فضای آن لذت ببرید. تمامی امکانات تفریحی ساحلی در این ساحل وجود دارد و بیشتر کسانی که می خواهند هم تفریحات ساحلی داشته باشند و هم از طبیعت زیبای این شهر لذت ببرند می توانند این ساحل را انتخاب کنند.

وسعت زیبایی این ساحل به قدری زیاد است که این ساحل به بهشت مخفی در میان صخره ها معروف شده است. به این دلیل که شما بعد از پیاده روی کوتاهی که دارید به ساحلی میرسید که در میان صخره ها زیبایی خیره کننده ای دارد و بیشتر افرادی که به این ساحل می آیند به سختی می توانند از آنجا بروند.

3. منطقه و ساحل :

یکی دیگر از تفریحات ساحلی در ریودوژانیرو را که می توانید تجربه کنید این منطقه می باشد که در غرب ریو واقع شده است. این منطقه تازه تاسیس شده است و هیچ آسمان خراشی را در آن مشاهده نخواهید کرد، تنها اثر طبیعی که در آن می توانید مشاهده کنید یک منطقه جنگلی می باشد که آن هم بر فراز صخره های سنگی و تپه ها قرار گرفته است.

این ساحل موج های بسیار خروشانی دارد و به همین دلیل برای گردشگرانی که به موج سواری علاقه دارند ساحل مناسبی می باشد. همچنین همانطور که بیان کردیم این ساحل تازه تاسیس می باشد و به همین دلیل ساحل شنی بسیار زیبایی دارد که بیشتر والیبال های ساحلی در این مکان انجام می شود. شما هم اگر به والیبال ساحلی علاقه داشته باشید می توانید در این ساحل زیبا آن را تجربه کنید.

4. ساحل کوپاکاپانا :

یکی از معروفترین و زیباترین سواحلی که برای تفریحات ساحلی در ریودوژانیرو مناسب می باشد ساحل کوپاکاپانا است. یکی از دلایلی که این ساحل شهرت دارد به دلیل ساحل 4 کیلومتری اش می باشد. شروع این ساحل از خیابان پرنسس ایزابل است و در خیابان پرستو خاتمه می یابد. یکی از زیبایی های حیرت انگیز ساحل کوپاکاپانا این است که شما می تواند هنگامی که موج سواری می کنید قلعه های تاریخی این شهر را در هر دو خاتمهی این ساحل مشاهده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های این ساحل هتل های مجلل و بسیار لوکس آن می باشد که این هتل ها برای کسانی که می خواهند به این ساحل رفت و آمد کنند بسیار مناسب است. همچنین کسانی که در این هتل ها هم اقامت ندارند می توانند از کافه های آن استفاده کنند و طعم بی نظیر قهوه های آن را بچشند. بیشترین تفریحات ساحلی در ریودوژانیرو که در این ساحل انجام می شود فوتبال ساحلی و والیبال ساحلی می باشد. افراد بسیاری که مسابقات ساحلی دارند به این مکان می آیند.

5. ساحل آیپانما :

این ساحل در منطقه ای قرار گرفته است که افراد آن بسیار مرفه می باشند و منطقه آن به قول معروف مرفه نشین هستند. از جمله تفریحات ساحلی در ریودوژانیرو که در این ساحل وجود دارد والیبال ساحلی، فوتوالی که ترکیبیاز فوتبال و والیبال می باشد و فرسکوبول که نوعی تنیس است تقسیم می شود. همانطور که گفتیم این ساحل در منطقه مرفه نشینان می باشد چرا که در بین دو منطقه لبلون و آرپوآدور قرار گرفته است. علت شهرت این ساحل از آنجایی شروع شد که آهنگ (دختری از آیپانما) در این منطقه انتشار یافت. به جرات می توان گفت این ساحل یکی از ران ترین و مجلل ترین مناطقی می باشد که در این شهر واقع شده است. رستوران ها و مغازه های بسیاری در این ساحل وجود دارد که بیشتر آنها هم گران می باشند. این ساحل بیشتر از اینکه به دلیل تفریحات ساحلی در ریودوژانیرو معروف باشد به علت زندگی اجتماعی افراد آن و پیشرفت چشمگیری که دارند معروف است.

6. آرپوآدور :

همانطوری که بیان کردیم موج سواری یکی از ورزش هایی می باشد که شهرت بیشتر آن به عنوان تفریحات ساحلی در ریودوژانیرو می باشد. باید بدانید که خواستگاه موج سواری در این ساحل بوده است و به همین دلیل مسابقات موج سواری در این ساحل برگزار می شود. این ساحل یکی از زیباترین سواحل شنی و صخره ای می باشد که در این شهر قرار گرفته است و زیبایی این شهر را دو برابر کرده است.

شما برای اینکه این ساحل زیبا را مشاهده کنید، کافیست که مساحت کمی را پیاده روی کنید تا به ساحل زیبای آرپوآدور برسید. همچنین به دلیل صخره هایی که در این ساحل وجود دارد بسیاری از افرادی که به صخره نوردی علاقه دارند می توانند صخره نوردی در این صخره ها را امتحان کنند. یکی دیگر از ورزش هایی که در این ساحل انجام می شود وزنه برداری است که از زمان قدیم در این ساحل انجام می شده است. به طور کلی می توان تفریحات ساحلی در ریودوژانیرو که به ساحل آرپوآدور اختصاص دارد را در موج سواری، وزنه برداری و کوهنوردی دانست.

در نتیجه اگر شما فردی هستید که به تفریحات ساحلی علاقه دارید بدون شک تنها جایی را که باید برای اولین بار تجربه کنید تفریحات ساحلی در ریودوژانیرو می باشد. از آنجایی که این شهر دارای سواحل بیشماری می باشد بهترین انتخاب برای شما می باشد.

منبع: دلتابان
انتشار: 27 مرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2561

به "تفریحات ساحلی ریودوژانیرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات ساحلی ریودوژانیرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید