بازسازی خانه: تعطیلی کارخانه آسفالت، بازسازی معابر خیابان ها را به تاخیر انداخت

به گزارش مجله پریها، خیابان چم بشیر در شهرک تعاون شهرستان کرمانشاه به علت نداشتن روکش آسفالت مناسب تردد رانندگان وسایل نقلیه را با مشکل روبرو نموده است .

بازسازی خانه: تعطیلی کارخانه آسفالت، بازسازی معابر خیابان ها را به تاخیر انداخت

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

خبرنگاران کرمانشاه- چند روز پیش رانندگان شهرک تعاون با ارسال عکسی از خیابان چم بشیر که به دلیل نبود آسفالت مناسب و چاله در خیابان که تردد را با مشکل روبرو نموده در خواست پیگیری موضوع را داشتند .

خبرنگار خبرنگاران کرمانشاه برای پیگیری این موضوع با مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه طی تماسی دلیل را جویا شد .

متعبد گفت : به دلیل برودت هوا نزدیک به سه ماه کارخانه آسفالت تعطیل است و بارندگی ها باعث خرابی آسفالت ها شده و اوضاع ناهمواری را به وجود آورده اکنون که شرایط هوا مناسب شده کارهای آسفالت خیابان ها را شروع می کنیم، کارخانه آسفالت را راه می اندازیم و لکه ها و مسائلی که در سطح خیابان است تا قبل از عید حل می گردد.

به گفته مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه دقیق نمی توان گفت قبل از عید مشکل خیابان چم بشیر برطرف می گردد بستگی به هوا دارد یک روز بارندگی به وجود بیاید سه روز امکان کار وجود ندارد چرا که مصالح کارخانه خیس شده و مسائل و عواقب بعدی دارد اما شاید تا نهایتا آخر فروردین مشکل حل گردد .

د

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4574

به "بازسازی خانه: تعطیلی کارخانه آسفالت، بازسازی معابر خیابان ها را به تاخیر انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: تعطیلی کارخانه آسفالت، بازسازی معابر خیابان ها را به تاخیر انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید