تصاویر ، جشنواره گل لیورپول در شب اهدای جام قهرمانی

به گزارش مجله پریها، تیم فوتبال لیورپول در ملاقات خانگی پیروز به پیروزی برابر شاگردان فرانکی لمپارد در چلسی شد.

تصاویر ، جشنواره گل لیورپول در شب اهدای جام قهرمانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، تیم های فوتبال لیورپول و چلسی در چارچوب هفته سی و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلستان در استادیوم آنفیلد و با قضاوت آندره مارینر به مصاف هم رفتند که این ملاقات با نتیجه 5 بر 3 به سود یاران کلوپ به انتها رسید.

در این ملاقات ابتدا در دقیقه بیست و سوم نبی کیتا لیورپول را با شوتی زیبا پیش انداخت، در دقیقه 38 ترنت الکساندر آرنولد روی یک ضربه آزاد زیبا پیروز شد تا گل دوم لیورپول در این مسابقه را به ثمر برساند، در دقیقه 43 جورجینیو واینالدوم گل زیبایی دیگر به سود لیورپول به ثمر رساند، در دقیقه 45+3 اولیویه ژیرو پیروز شد تا یکی از گل های خورده را برای چلسی را جبران کند، در نیمه دوم و در دقیقه 55 روبرتو فیرمینو باز هم اختلاف را به عدد 3 رساند تا بازی را 4 بر یک به سود سرخ های لیورپول کند، در ادامه و در دقیقه 61 تامی آبراهام بازی را 4 بر 2 کرد، در دقیقه 73 کریستین پولیسیچ گل دیگری برای شیرهای لندن زد تا اختلاف را به حداقل برساند، در دقیقه 84 مسابقه نیز با یک ضد حمله بسیار برق آسا الکس اوکس لید چمبرلین توانست گل پنجم لیورپول در این مسابقه و گل هشتم این بازی را به ثمر برساند تا لیورپول با نتیجه پرگل 5 بر 3 پیروز به شکست چلسی در بازی خانگی شود. در انتها این ملاقات ترنت الکساندر آرنولد به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. آخرین بازی که چلسی پیروز به شکست لیورپول شده بود به سال 2018 برمی شود که در استنفورد بریج با یک گل به پیروزی رسیده بود.

لیورپول که پیش از این قهرمان رقابت های لیگ برتر لقب گرفته بود با این برد 96 امتیازی شد، چلسی هم با 63 امتیاز همچنان در صندلی چهارم جدول بعد از منچستریونایتد قرار گرفته است.

درانتها این بازی جشن قهرمانی لیورپول با حضور کنی دالگلیش از بازیکنان برجسته این باشگاه ادوار گذشته برگزار و جام قهرمانی به لیورپول اهدا شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3570

به "تصاویر ، جشنواره گل لیورپول در شب اهدای جام قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، جشنواره گل لیورپول در شب اهدای جام قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید